SØNDAG MED INNHOLD

Nå skal ikke jeg skryte av at jeg skal gjøre så mye spesielt i dag. Så innholdet blir mer av det koselige slaget.

Dagen i går var litt aktiv, da det her skal innredes et rom i kjelleren til kjellerstue. Og i den forbindelse er det jo en del forberedelser som må gjøres…. Rydde ut alt rotet, og på en eller annen måte lage litt plass utenfor rommet også, sånn at det blir plass til materialer og alt sånt. Så helgen, og uken, har stått i ryddingens tegn. Det betyr at jeg er ganske sliten og utmattet nå.

Og så er jeg der at selv om jeg kunne trenge det, så er det å ligge i senga ikke helt min greie, selv om noen ganger bare må jeg holde sengen. Jeg får en sånn sterk følelse av å gå glipp av noe. Så da tar jeg heller litt sofatjeneste i dag. Da kan jeg sysle med koselige småting, og innimellom legge meg nedpå litt og hvile godt. Det pleier å fungere nokså greit.

I dag striregner det, så å gå ut med dagens form er nok neppe et tema. Men om formen skulle glimte til (det kan skje i gode øyeblikk) så ville det vært fint å lufte seg litt. Men kroppen verker, og spesielt lår og legger, så det føles som jeg har løpt maraton, selv om det eneste jeg har gjort i dag var å kle på meg og spise litt.

Så her er planen for dagens innhold :

Litt blogging, og en svipp innom Facebook også innimellom tenker jeg. Og så skal jeg strikke litt. Holder på med første ermet på en jumper jeg strikker til min sønn. Og så skal jeg lese litt. Holder på med boken Hannah av Nick Alexander. Men jeg er egentlig i krim-modus for tiden, så den boken ble litt langdryg for meg nå rett og slett. Men i dag blir jeg ferdig med den, så da blir det en krim senere i dag. En god bok er det jo uansett, absolutt 🙂

Hva er dine planer for dagen?
Er været brukende til noe fornuftig eller kjekt?

 

Ha en herlig søndag ♥

 

11 kommentarer
    1. Godt å få slike ting gjort når man får ånden over seg 🙂

      Selv koser jeg meg med en kaffekopp, ser 5-mila fra Holmenkollen, strikker litt og leser blogger. En avslappende søndag 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Jeg har en plan om en avslappende søndag. Vaskemaskinen går. Men den jobber jo på egenhånd. Jeg har tenkt til å gjøre som deg omtrent😊 Lese- og skrive blogg, strikke, også blir det vel noe kokkelering i løpet av dagen😁

      Kos deg med søndagssysler❤

      1. Du minnet meg jammen om at jeg også måtte sette på vaskemaskinen. Det har blitt haug på skittentøykorga 😉 Så da fikk jeg jammen gjort det også innimellom de andre tingene 🙂 Veldig greit i grunnen. Takk for påminnelsen 🙂
        Nyt søndagen videre ♥

    3. Høres ut som en god plan. Den boka tror jeg ikke jeg hadde greit komme gjennom. Men nå dømmer jeg ut fra bokomslaget, hehe….Det er jo ikke lurt 🙂 Her ryddes det, og ut på tur snart…klemmer…

      1. Hehe….den der har jeg også gjort, men jeg har funnet ut at det er lite lurt å dømme etter bokomslaget 🙂 Så nå er jeg flinkere til å lese hva boken handler om, og om den har en tiltalende historie. Jeg kom lett gjennom boka, men når jeg egentlig er i krim-modus, så kjente jeg at jeg ble utålmodig. Kjekk bok 🙂
        Her ble det litt klesvask, og ingen tur. Satser på bedre form i morgen, for da har jeg en avtale jeg må holde 🙂
        God tur, og gode klemmer ♥

    4. Den boka er kjempefin! Og så må du få med deg Hannahs reise også 🙂 Bøker jeg har problemer med å legge fra meg. Her bøtter det ned så det frister ikke å gå ut (Florø), så vi har ryddet kjøkkenet for å ta bilder etter oppussing og så har vi spist vafler 🙂 Greit med noen dager der det ikke skal skje så mye (selv om vi har problemer med å sitte på rompa)
      Ha en fortsatt fin søndag!

      1. Høres god ut den søndagen din ♥ Alltid kjekt å få det ryddig, og vafler hadde jeg i går 🙂 Koselig det. Det sluttet etterhvert å regne her, så håper det sluttet hos dere også.
        Boken var fin den, og avslutningen likte jeg veldig godt. Det var litt overraskende, jeg hadde ikke ventet den vrien 🙂
        Fortsatt fine søndagen til deg også ♥

    5. Det ser ut som om du har hatt en koselig dag! Her har det regnet i hele dag – så det var fullt “regnuhyre” for å få godt seg en god tur! Så har jeg hoppa i vanndammer med lillesnuppa mi på nesten 5……. jeg har iallfall røde roser i kinna nå! Klem <3

      1. Så herlig altså ♥ Det er jo fullt mulig å ha det fint ute selv om det regner ♥ Røde roser i kinna er et godt tegn 🙂 Klem ♥

    6. Viktig med en plan for dagen, ja. Jeg er supergod på å lage planer, og lister over ting jeg vil eller må gjøre. Litt for god på det, faktisk. Men nå prøver jeg å bli god på én plan per dag…! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg