SPØRSMÅL OG SVAR

Hvor var du for 3 timer siden?
Da var jeg hjemme og bakte kanelknuter.

Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen?
Ikkje sant? Egentlig kommer jeg ikke på noen sånne skikkelig vane-ord jeg bruker ofte. Men vet at jeg ofte brukte dette tidligere.

 

Hva er din favorittby?
Jeg har flere byer jeg liker godt, men akkurat i dag må jeg si Las Vegas ♥ Det er den byen jeg har følt meg friskest i de siste 15 årene. 40-45 grader i skyggen ga meg både en smertefri kropp og økt energi. Dette var i 2018. Jeg drømmer om å komme tilbake en gang ♥

Hva klarer du ikke å la være?
Det er utrolig vanskelig å gå i bokbutikker og garnbutikker uten å kjøpe noe. Så disse bør jeg helst unngå å gå i for ofte 🙂

Hva er det første du legger merke til når du møter en ny person?
Jeg legger aller først merke til ansiktet, og da spesielt øynene.

Din favorittalder så langt i livet?
Da jeg rundet 40, og de påfølgende årene var jeg på høyden i livet, da skjedde det mye, som gjorde at jeg siden har blitt veldig selvstendig og trygg på meg selv.

Velg mellom 1 million kroner og evnen til å fly.
Her blir det helt klart 1 million kroner. Det har jeg lært meg disse årene hvor jeg har vært syk og i årevis har vært i NAV systemet uten å komme noen vei videre, at en NAV inntekt ikke er mye å flyte på. Og på det lave nivået jeg er på, minstesats, så er det ikke mulig å overleve alene heller uten å knipe sånn ned på ting at man bare blir enda sykere. Ja, man overlever kanskje, men ikke uten mén. Penger er dessverre sårt nødvendig for å klare seg som menneske.

 

Hva hører du på akkurat nå?
Jeg hører på lillepusen Leia som maler fornøyd når hun får masse kos og oppmerksomhet.

Siste sangen du hørte på?
El Diablo (den som har blitt så populær etter siste Eurovisjon song contest finale).

Hva irriterer deg mest?
Offentlighetens hjelpeapparat som slett ikke fungerer så godt når det virkelig gjelder.

Har du noen rare vaner?
Jeg elsker å lese i en bok mens jeg spiser frokost, og gjerne andre måltider også.

Har du på deg sokker akkurat nå?
Ja, jeg har på meg sokker beregnet for sportsaktiviteter.

Føler du deg ung eller gammel for alderen?
Jeg føler meg ung, stort sett. Men av og til, på dårlige dager, så føler jeg meg som en gammel, grå og tungnem dame.

 

Disse spørsmålene har jeg kopiert fra ett av Vestfrøkens innlegg. Du kan lese hennes svar HER!

 

10 kommentarer
      1. Takk for det. Jeg så flere som besvarte dem for en tid tilbake, og det var veldig kjekt å lese, så derfor besluttet jeg også at jeg skulle ha meg en spørsmålsrunde 🙂
        Fine fredagskvelden til deg, og ei herlig helg ♥ Gode klemmer til dere ♥♥♥

      1. Ja, det er sant det, man får litt oversikt. Og jeg koste meg da jeg leste andres besvarelser for en tid tilbake.
        Tusen takk for det ♥ Jeg forsøker å komme innom her når jeg ikke har andre ting jeg må eller skal 🙂 Veldig koselig synes jeg ♥

      1. Tusen takk for det 🙂
        Ja, det var litt vanskelig å svare på enkelte av spørsmålene. Så skjønner godt hva du mener 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg