STAR WARS

Her i gården er det Star Wars som gjelder for tiden.

Begge ungene er Star Wars fans, og jeg er ikke. Men likevel er det kjekt å engasjere seg litt i deres interesser også.

Til 18 års dagen fikk datteren min Star Wars Trivial Pursuit av broren sin. Dette resulterer jo i en viss spenning, og en forventning om at vi alle skal spille. Og jeg som ikke har studert alle filmene så grundig, måtte si at jeg ikke kunne spille noe før jeg har sett alle filmene en gang til. Og alle har jeg jo ikke engang sett. Så nå har vi hatt flere uker hvor vi har sett en eller to Star Wars filmer sammen i uka. Og nå i kveld så vi episode VI.

Jeg har jo måttet innrømme at så lenge jeg kunne begynne å se filmene fra episode I og oppover, så gir jo faktisk historien mening, og jeg skjønner hva som skjer og hvorfor det skjer. I tillegg er det jo da litt lettere å huske navn, detaljer, osv. Jeg legger vekt på litt lettere. Ikke noe mer enn det.

Så nå har vi en film til vi skal se før vi begynner å spille spillet. Og den filmen skal innlede helgen for oss.

Jeg kan ikke si at jeg har Star Wars feber akkurat. Men jeg skjønner hvorfor det fenger nå når jeg får se alt på ordentlig.

Alt man gjør for sine kjære små 😉 Og tenk, så er det jo gøy også 😀

Helgen her blir nok med intens spilling, og solide tap for min del i alle fall 🙂 Blir spennende det 🙂

Men nå skal jeg avrunde kvelden med å se mine helt egne stjerner i drømmeland, for nå er jeg grundig sliten. Men det har vært en fin og ganske god dag 🙂

Har du noen film/filmserie du er spesielt fan av?

 

#starwars #film #filmserie #hekta

4 kommentarer
      1. Er mange fine serier med mat, hage og hus 🙂 Ser du kanskje Tid for hage på TV2? Det ser jeg. Synes sånt er kjekt å se på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg