STATSMINISTEREN PÅ LUNSJBESØK I NABOLAGET

Klippet fra Sandnesposten.no: “Like før klokken 12.00 rullet en sort sedan inn i Fjellveien på Hana. Ut steg Erna Solberg (H) for å hilse på Inger Klippen og hennes familie.

– Du kan gjerne kalle det en liten «bli kjent-fest». Sandnes er en veldig viktig kommune for partiet vårt, og nå skal Inger og jeg kose oss sammen med lunsj og gode samtaler, sier Erna Solberg til Sandnesposten.”


Lite visste jeg at Norges Statsminister spiste lunsj i nabolaget mitt i går 🙂 

Men koselig var det nok, for Inger Klippen er en flott og likandes dame, som jeg hadde litt med å gjøre tidligere, da våre døtre gikk i samme klasse i grunnskolen.

Bilde lånt fra sandnesposten.no. Her tar Inger Klippen imot sin celebre gjest, Erna Solberg. Begge to i blomstrete kjoler, som gjør sitt beste for å motvirke gråvær og regn som vi nå har fått tilbake i rikt monn.

Alt dette her foregikk ca. 400 meter fra min egen residens, og jeg går ofte forbi her når jeg går tur.

Om jeg hadde visst at Statsministeren skulle komme, så hadde jeg likevel ikke møtt opp for å knipse bilder og sånt. Der er jeg litt for sjenert, selv om jeg kjenner/er på hils med vertskapet. Det ville forresten blitt dobbeltflaut, hehe 🙂
Så da holder det at jeg låner dette bildet fra lokalavisen vår, som jeg også abonnerer på ♥

Inger Klippen er Høyre sin ordførerkandidat ved kommende kommunevalg i Sandnes. Og faktisk, da det gikk opp for meg i fjor en gang at hun hadde gått inn i politikken, så ble jeg lei meg. For politikere er jo både elsket og hatet, ikke sant, så da ville jo det gjelde for henne også. Jeg er ikke så himmla glad i politikerne våre nå for tiden må jeg innrømme. Spesielt ikke i bom-spørsmålet. Der har de sviktet oss stort. Så da må jeg jo bare si at ingen partier som er for bom vil få min stemme ved kommende valg. Dette valget kommer jeg til å stemme veldig utradisjonelt til meg å være. Jeg har nemlig ikke råd til bom, der er jeg blant de mer uheldig stilte, som denne usosiale skatten rammer hardest. Og derfor har jeg jo også blitt demonstrant.

Men, nok om det akkurat her og nå 🙂

Både Erna Solberg og Inger Klippen er flotte damer. Så ser man bort fra politiker-rollene, så har jeg ikke noe imot noen av dem, tvert imot 🙂 Så da er det kjekt at nabolaget/bydelen begynner å få litt kjendistakter igjen 🙂

Jeg kan jo også nevne at vår tidligere Bond-pike, Julie Ege, også var fra denne bydelen i Sandnes, Hana 🙂 Så det er en fin bydel kan jeg fortelle sånn avslutningsvis 🙂

#politikk #statsminister #politikere #kommunevalg

8 kommentarer
      1. Hehe 😀 Sist jeg så statsministeren var på Klepp, og da sto jeg store deler av tiden med ryggen mot henne, i bomprotest 😉 Men hun tok det veldig fint 🙂
        Det skulle tatt seg ut ja, at jeg inviterte henne hit inn til meg 😉 Tror jeg ville vært stum mesteparten av tiden 🙂

    1. Jøss.. sånn miniHollywood du bor i 😀 neii.. fjaen.. var ikke skuespillere, det var politikere som var der 🙂 Artig at du var på pletten 🙂 Ha en flott søndag 🙂

      1. Hihi…joda, assosiasjonen til Hollywood er ikke ukjent her på Hana hvor jeg bor. Jeg bor i “Hana Hills”, assosiert med Hollywood Hills. Og Hollywood har sitt fine skilt som synes godt oppe i åsen, og det har vi her på Hana også. Og flere kjente idrettsstjerner er også herfra. Pluss noen skuespillere og politikere 🙂 Så joda, mini-Hollywood var ikke en dum betegnelse 😉
        Flotte søndagen til deg også ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg