STRANDTUR I PÅSKESOL

Jeg har ikke vært så mye på tur den siste uka. Men i dag, i godværet, hadde jeg lyst å unne meg en tur. Men nå i påsken er det jo folk absolutt over alt. Og med tanke på avstandsreglene, så er enkelte steder bare helt håpløse. Så i dag ble det strandtur. Der var det en del folk, men likevel god plass til å holde god avstand, for stranden er jo lang.

Datteren min var også med, men hun skulle jogge. Så vi hadde kun følge fra og til bilen. Turen gikk til Regestranden og Solastranden.

 

Med det samme jeg kom til stranden, kom drømmen om sol og sommer, og sommervarme ♥ Sol hadde vi i dag, og lite vind, så temperaturen var ikke så verst. Men det er enda et stykke til sommervarmen 🙂

Noen har tørket støvet av fiskestanga og prøver fiskelykken.

Litt rekved var å finne også. Men den tiden er forbi da jeg drev med hobbyprosjekter som innkluderer sånne ting.

Litt sjøplanter har også blitt skylt på land i vinterstormene.

Man kan ikke si annet enn at stranden er et fint sted å gå tur 🙂

God trim er det også, for det er nokså tungt å gå i sand. I alle fall hvis man går i den sanden som er myk, tørr og løs.

Men jeg valgte å gå ned mot vannet, for der er sanden fastere og mer kompakt, siden det stadig blir fuktet opp 🙂

10 kommentarer
    1. Så flotte bilder. 🙂 Strendene ja, det er en flott plass å gå tur. Nå har jo ikke vi slike strender her, som dere har litt lengre vest. Men jeg har jo vært der i det minste. Og kommer gjerne tilbake igjen også.

      1. Stranden er fin å gå tur på ja, og god trim. Herlig med frisk luft 🙂
        Strendene er litt forskjellige fra sør til vest ja, men fine på hver sine måter. Kjekt å høre at du vil tilbake. Ta gjerne kontakt hvis du skal denne veien 🙂

      1. Hehe…ja, uten folk på bildet kan man fort lure noen og enhver 🙂 Men så røpet jeg hele greia 😉 Herlig med tur på stranden nå, når man er godt kledd 🙂
        Fine kvelden til deg også ♥ Klemmer ♥

    2. På Solastranden har jeg også vært og gått tur en påske😊
      Den er bare helt nydelig!!
      Kan tenke meg det vrimler med liv og røre der i sommertiden.😊

      Fortsatt god påske 😚

      1. Solastranden er fin året rundt i grunnen, bare så synd det er så mye vind så ofte 🙂 Men vakker strand ja, en av Norges mange fine strender ♥
        Sommertiden er livlig der, og spesielt fint hvis været er Sydenvarmt 🙂
        Fortsatt god påske til deg og dine også ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg