STRIKKEDILLA FORTSETTER

Selv om det er varmt, så er det kjempefint å sitte med strikketøyet. I alle fall om kvelden, når solen har gjemt seg litt bak fjellet eller andre hus. Da er det litt mer luftig, og ikke så stekende hett. Og akkurat nå har jeg begynt på en genser jeg har gledet meg til å strikke.

 

Denne genseren fra Viking Garn har jeg hatt lyst på lenge. Garnet kjøpte jeg på Viking Garns fabrikkutsalg tidlig sist høst, for 10 kroner nøstet (på tilbud). Og jeg har gledet meg sånn til å begynne på den. Og endelig, nå når været ble varmt, så passer det ikke å sitte med varme ullstrikkeplagg i sommervarmen. Da er det såååå mye bedre med et garn som er 50% bomull og 50% bambus.
Jeg tror ikke genseren vil være like fin på meg som den er på Kathrine Sørland, men likevel, så tror jeg den vil bli nokså fin på meg også 🙂

 

Nå har jeg funnet meg noe godt å drikke, mens jeg sitter på terrassen og strikker og koser meg.
Dette er livet, rett og slett 🙂

Hva gjør du denne kvelden?

Så ønsker jeg deg en riktig god helg, nyt den til siste time ♥

12 kommentarer
    1. Utrolig vakkert strikketøy…Sønn min er i Sandnes denne helgen..Håper han får kjøpt noe garn til meg 🙂
      Jeg har badet 3 ganger nå i kveld og sitter nå og leser blogg.
      Tror genseren blir nydelig til deg <3 klem.

      1. Åh så herlig at du får badet så mye 🙂 Jeg har jo enda ikke badet jeg 😉
        Og artig at sønnen din er i min by denne helgen. Håper han har vett til å besøke fabrikkutsalget da, for deg, for det hadde jo vært gøy 🙂
        Genseren gleder jeg meg veldig til. Tynt garn, så går ikke så fort å strikke, men den kommer til å bli super behagelig 😀

    2. Jeg bare sitter og blogger jeg. Og ser litt tv samtidig. Planlegger morgendagen med venninne og søsters. Stranda 🙂 Sole meg og bade for en gangs skyld 🙂 Fin genser da. Kos deg masse <3

      1. Høres skikkelig herlig ut, og håper at det ble som du gledet deg til ♥
        Genseren skal bli fin når den er ferdig. Jeg gleder meg 🙂

    3. Nydelig genser, blir kjempefin til deg.
      Vi er jammen heldige som bor så nært alle garnutsalgene.
      Kjekt å kunne strikke seg noe fint uten at det koster skjorta!
      Ønsker deg en strålende fin helg 😊

      1. Tusen takk for det 🙂
        Ja, jeg har tenkt den tanken mange ganger, hvor heldige vi er her, som har så mange garnutsalg å boltre oss i. Det er jammen dyrt nok til full pris 🙂
        Håper din helg også er flott. Leit at det har begynt å regne, men det trengte vi nok uansett 🙂

    4. Den genseren blir helt sikkert flott på deg😚
      I går kveld var vi på besøk på ei hytte og grilla og kosa oss vi. Må bare nyte disse deilige sommerkveldene😃

      1. Ja, sånne herlige kvelder må bare nytes. Da må alt annet legges til side 🙂
        Og ja, genseren gleder jeg meg til å bruke når den blir ferdig 🙂

      1. Sommerfest med jobben ja 😀 Så gøy.
        Det er noe av det jeg savner med å ikke jobbe lenger….fellesskapet og de kjekke anledningene 🙂
        Hvil godt, og kos deg, og nyt helgen ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg