STRIKKETØYET VOKSER / THE KNITTING GROWS

Garnet jeg strikker i nå er tynt. Tynt garn, tynne pinner. 50% bomull og 50% bambus. For en nydelig kvalitet i akkurat det garnet. Jeg kan nesten ikke vente til det blir ferdig og jeg kan ta genseren i bruk ♥

The yarn I knit with now, is thin. Thin yarn, thin knittingneedles. 50% cotton and 50% bamboo. It’s a wonderful quality in that yarn. I can hardly wait until it’s done and I can start wearing the sweater ♥

 

Det er rundfelling i denne genseren, så nå har jeg kommet så langt at ermene skal festes på. Så da har jeg begynt å strikke ermene.
Det går fremover, og det er veldig kjekt å strikke denne 🙂

It is sort of raglan sleeves in this sweater, so now I have started knitting the sleeves. It’s growing, and it is fun to knit this one 🙂

 

Har du et håndarbeidsprosjekt akkurat nå?

Do you have a handcraft project right now?

8 kommentarer
      1. Jeg strikker på pinne nr 3 jeg også. Og ja, det tar tid. Høres fint ut med turkis genser. Den vil du kle godt ♥ Nydelig farge til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg