STUA BLE SOM NY

Stua mi går gjennom en endringsfase.

Det er ikke så mye som endres, men det vil vises igjen når alt er på plass 🙂


I dag formiddag så sofakroken min omtrent sånn ut 🙂

Så kom noen og hentet sofaen, som jeg hadde lagt ut for salg.


Og da så det plutselig sånn ut 🙂


For at det skal gå an å se på TV, flyttet jeg godstolene der hvor sofaen hadde stått. Ny sofa er ventet mot slutten av måneden. Den vil se helt annerledes ut enn den gamle.


Her viser bildet litt mer oversiktlig med TV’en og det hele 🙂
Jeg er moden for å bytte gardinene ut også, og jeg har noen jeg skal prøve med, prøve om de passer inn 🙂 Men en ting om gangen 🙂


Jeg må hvile mye, så nå har jeg tatt plass i den ene godstolen. Nyter synet av en romsligere stue 🙂
Så skal jeg vente til ny sofa er på plass. Det skal bli godt, men er ganske ok som det er nå også 🙂

Forandring fryder 🙂

 

#forvandling #ekstremforvandling #sofa #stue #interiør

 

16 kommentarer
    1. Det ser jo koselig ut nå også. Blir sikkert veldig bra med ny sofa😊
      En ting av gangen er viktig. Men det er ikke noe jeg er så flink til. Her går det enten i ingenting. Eller for mange ting på en gang.
      Ha en fin lørdag 😊

    2. Så fint og luftig. Skal lure på om du vil synes det er trangt når den nye sofaen kommer? Nei da, det blir sikkert superstilig. Kos deg i godstolen. Klem 🙂

      1. Det blir nok en god del trangere ja, for den nye sofaen er større enn den gamle. Samtidig så er det godt med god sitteplass, da vi av og til er ganske mange i stua mi 🙂 Jeg har ganske god plass sånn ellers i stua 🙂
        Klem ♥

      1. Ja, kjekt å fornye litt. Og den nye skal behørig presenteres når den er på plass 🙂 Godstolene er jeg veldig glad i, det var en god investering 🙂

    3. Det er veldig god plass hos deg nå. Blir spennende å se den nye sofaen. Jeg liker at det er luftig, men her har jeg så liten plass at det ikke er mulig å gå det. Det er høyt oppunder taket, her da!😊.

      1. Ja, her er det rene ballsalen akkurat nå, og romklang 🙂 Utrolig så mye det utgjorde å flytte ut den sofaen. Men snart blir det litt trangere igjen, da den nye sofaen er litt større enn den gamle 🙂

        Gleder meg til å se hos deg 🙂

      1. Tusen takk 🙂 Ja, det er kjekt å ommøblere, skifte litt uttrykk 🙂 Og ja, jeg er ganske fornøyd med stuen min 🙂 Mest fornøyd med at jeg kan gjøre som jeg vil, uten at noen andre blander seg så mye inn 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg