SUKKERSØTT OG ROSA

I Frodiths Fargeutfordring har jeg nå kommet til dag 2 som er rosa.

Og hva er vel mer sukkersøtt enn den fargen?

På min byvandring fant jeg noen rosa elementer 🙂

F.eks. denne kjempestolen ♥ Den er utstilt i flere farger i byens gågate. Et hyggelig og fargerikt innslag.

Og så blomstrer det jo så fint nå. Vår og allting ♥ Se på dette fine rosa treet ♥ Og av alle ting står det utenfor isbaren Moogoo, som også har rosa i sin vindusdekor. Et riktig søtt uttrykk til søte fristelser som iskrem tross alt er 🙂

Og for å komme med en aldri så liten fun fact: Sandnes er en av finalistene til prisen Norges mest attraktive by. Det er tre finalister. Og Sandnes er en av dem. Det handler om byfornyelse, at byen skal kunne brukes av alle, at det skal være tilrettelagt og fristende og oppholde seg i byen, at bygg vedlikeholdes og fornyes, at det legges til rette for gående og syklende….osv. I dag var juryen på byvandring for å ta byen i nærmere øyesyn. Avgjørelsen om vinneren tas i slutten av mai. Så dette er jo riktig spennende 🙂

Og bare for å avslutte denne sukkersøte rosa skyen, så tar jeg med et bilde fra min egen terrasse:

For nå er det rosa som teller. Tidligere i vår var det gult, nå er det rosa ♥

 

Jeg ligger dessverre igjen bakpå med å svare kommentarer. Men det kommer snart. Jeg håper du er tålmodig 🙂
Min kveld inneholder serier på Disney+. Jeg har gått mye tur til nå denne uken. I går gikk jeg to turer, og i dag har jeg gått en tur. Og nå sier kroppen at den trenger hvile. Så da er det godt å tilbringe kvelden foran TV-skjermen, med et strikketøy i hendene, og rett og slett bare koble ut 🙂

Jeg ønsker deg en fortsatt fin kveld. Nyt den

18 kommentarer
    1. Så utrolig flott rosa tre! Og veldig vakkert bilde av den rosa hageblomsten din. Yoga-stolen inviterte deg til å sitte… Neste gang må du krype oppi den 😀

      1. Ja, de trærne er så utrolig vakre nå, kirsebærblomstene ♥ En fin tid når det blomstrer i overflod.
        Hehe, ja, jeg har sittet i de stolene. Med en medblogger minst en av gangene 😉 Man føler seg liten, og samtidig veldig synlig når man kryper oppi 🙂

    2. Her var det mange fine bilder, og den stolen var morsom. Så spennende at Sandnes er med i denne kåringa. Syns du har vær flink med gåing. Håper du ikke blir satt ut av den. Fin kveld til deg. Klem <3

      1. Ja, de er artige de stolene der, et blikkfang til å bli glad av.
        Kjekt å være med i den kåringen ja. Kjekt om vi vinner, men også kjekt å overhodet ha fått være med.
        Gåingen tar på ja. Så i dag har jeg pause. Ingen fysisk aktivitet, kun rolige småting å sysle med.
        Ha en nydelig dag ♥ Gog klem ♥

      1. Tusen takk ♥ Ja, de stolene er så friske og fine. Da jeg gikk en tur i byen dagen etter bildene mine ble tatt, satt det en ung dame godt henslengt i den gule stolen, og leste en bok. Jeg synes det er så fint å ha sånne fargeklatter i byen, som vi også kan bruke på forskjellig vis ♥ Og den rosa stolen, den er manges favoritt ♥

      1. Ja, de stolene er så fine….et skikkelig blikkfang ♥ Og blomstringen er nydelig akkurat nå. Vakkert, rett og slett ♥

      1. Ja, det var jo det som var så fint, at stolene finnes i mange farger, så da var det bare å komme seg til sentrum og knipse i vei 🙂 Og rosa er jo alltid søtt og fint. En av mine favoritter faktisk ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg