SUMMEN AV EN FLOTT DAG

Dagen i dag har vært veldig koselig.

Først var jeg i formiddagsforening. Jeg og 2 barndomsvenninner treffes fast en gang i måneden. Veldig koselig. Jeg var en smule sliten og stille i dag, da denne uken her ikke byr på den beste formen. Men jeg koste meg veldig likevel.

Senere fikk jeg endelig lagt ut vinnerinnlegget til fotokonkurransen. Og det var veldig kjekt det også. Kjekt å kunne glede. Og nå har jeg begynt å planlegge hva som skal bli premien til vinneren 🙂 Les vinnerinnlegget HER 🙂

Etter en liten hvil fikk jeg besøk av kjæresten. Vi har 2 års jubileum i dag ♥ 2 år har vi offisielt vært sammen. Og tiden har gått fort. Vi har så mye kjekt sammen vi to. I kveld har vi kost oss med å spille litt brettspill, og vi har spist hvetekrans som jeg bakte i full fart 🙂

Nå er det på tide å si god natt, for nå er jeg nokså ferdig for i dag. Det ble sent, men var kjekt.

 

 

Sov godt ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg