SVAR PÅ DENNE HELGENS BILDEQUIZ

Da har fristen gått ut på denne helgens bildequiz, og løsningen må røpes, og samtidig må en vinner utpekes 🙂

Bildegåten denne gangen var heldigvis litt lettere enn forrige gang. Og denne gangen kan en vinner utnevnes, for denne gangen er det avgitt mange riktige svar.

Og det er den som først gjettet riktig som går av med seieren ♥

Men først må jeg jo få avsløre riktig svar 😀

 

 

Bildet er jo tett innpå, men heldigvis var det ikke så vanskelig å se hva det var.

 

 

For selvsagt er svaret: Kongle.

Akkurat fra hvilket tre denne konglen er, kan jeg ikke svare på. For konglen fant jeg sammen med julepynten 🙂 Den var litt ødelagt, så dessverre går den i søpla. Men fin har den en gang vært 🙂

 

Og vinneren, som først ga riktig svar er Lene Elisabeth 🙂 Veldig kjekt synes jeg. Gratulerer så mye ♥
Jeg har lyst å sende deg en liten oppmerksomhet, men da trenger jeg adressen din. Så hvis du kan sende meg en messenger-melding, f.eks. via Facebooksiden min, Evas Window, så kan jeg få sendt deg en liten ting 🙂

Tusen hjertelig takk til alle dere andre som også har vært med og gjettet. Det virket som de fleste var enige om svaret 🙂 Og jeg er veldig glad for at dere engasjerer dere ♥

Og har noen lyst å lese den fine bloggen til Lene Elisabeth, så finnes den HER ♥

 

Ha en fin 3. advent ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg