SVAR PÅ FORRIGE UKES “TETT INNPÅ WEEKENDQUIZ”

Da er jeg her igjen. For tiden er jeg nokså uforutsigbar med tanke på når jeg orker å skrive. Planen var å skrive svar og utnevne vinner på søndag. Men sånn gikk det ikke. Så da blir det i dag istedet 🙂 Jeg beklager forsinkelsen.

 

 

Jeg har en ting til å beklage for. Fordi da jeg skulle vise bildet til min kjæreste, og det gjorde jeg gjennom bloggen, så syntes jeg bildet var litt stort, og det var vanskelig å se helheten. Så jeg burde ha valgt en annen størrelse. Men da var det litt sent å endre på det, så jeg lot det stå.

Det er jo slett ikke sikkert det ville blitt noe lettere likevel. Men jeg skal huske det til neste gang jeg legger ut en sånn konkurranse 🙂

Det kom inn mange kreative svar etterhvert. Og jeg må nok innrømme at flere av de svarene ville jeg også gjettet på. For det viste seg å ikke være så lett akkurat.

 

Riktig svar er:

En Colaboks 🙂

Eller jeg ville også godtatt Coca Cola logo. Men jammen var det vanskelig ja. Jeg har i ettertid studert forskjellen mellom boks og flaske-etikettene, og det er stor forskjell. For på boksene er det jo en annen glans og oppløsning på bildet, og dermed ser det ut som tøy/fløyel. Så dette kunne jo lure hvem som helst.

Og dessverre, det var ingen som gjettet riktig denne gangen 🙁 Det var jo leit, sånn like oppunder jul og greier. Men det var likevel godt jobba av dere som forsøkte å gjette ♥ Jeg hadde ikke klart å gjette det selv heller. Det er jeg nokså sikker på.

Så sitter jeg her og funderer på om jeg skal pønske ut en ny bilde-quiz til litt senere i dag. Men jeg får se hvor lenge formen holder. Jeg har nemlig tenkt å bake en kakesort i dag. Den første her i huset denne julen. Krumkaker, er planen. Men først en liten hvil, og så får jeg se hva det blir til.

Lussekatter blir ikke bakt. Jeg er jo alene her, og gjett hvordan jeg ville sett ut etter å ha satt til livs en haug med lussekatter mutters alene?

Så da gjenstår å ønske alle sammen en fin Lucia ♥ God klem fra meg 🙂

 

 

4 kommentarer
    1. ha ha ja det hadde jeg aldrigen gjettet på :=) for det såg virkelig ut som et stykke fleece hi hi ,kos deg med kakebaksten når du får energi til det og kommer en ny quiz ja da vil jeg nok prøve meg igjen

      1. Hehe…nei det var sannelig ikke lett å gjette. Og når jeg ser på alle svarene, så ser jeg jo at det ikke var dumt svar, for alt ligner jo 🙂
        Nå er krumkakene i boks. Så er det litt hvile, og så får jeg se om jeg har noe lurt i ermet til ny quiz 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg