SVAR PÅ QUIZEN OG HVEM ER VINNEREN?

Heisann 🙂

Ja, da har jammen tiden kommet for å røpe løsningen på denne helgens quiz.

Det kom inn flere kreative løsninger 🙂 Men bare en kan vinne. Og vinneren var den som først la inn riktig svar i kommentarfeltet.
Har du lyst å se alle svarene, så kan du se dem HER!

 

Flere gjettet at det var et PC tastatur, og det er aldeles riktig 😀

Det er litt støvete tastaturet mitt, det fant jeg ut da jeg tok close up bilde, men det er ikke ripete, for PC’en er ny av året, og den har enda ikke fått røff behandling. Selve “innpakningen” er “ripete” som du kan se nederst i bilde, men det skal være sånn.

Så hvem vant, hvem svarte riktig aller først?

Jo, det var Jeannette Stein som ga riktig svar først. Gratulerer så mye Jeannette ♥ Du vil få en liten oppmerksomhet fra meg 🙂

Jeannette er bloggløs, altså, hun blogger ikke. Så jeg kan ikke linke til henne. Men en liten premie skal hun selvsagt få likevel ♥

Det er kjekt når såpass mange hiver seg med og svarer på disse små quizene mine. Jeg håper det fortsetter. For det vil nok en gang i blant komme flere ting å bryne seg på i løpet av helgene. Men ikke neste helg. For neste helg, på søndagen, da reiser jeg til Oslo, og da kommer jeg ikke til å sitte og taste på PC tastaturet 🙂

Ha en flott søndagskveld alle sammen ♥

 

#konkurranse #quiz #morro

 

7 kommentarer
    1. Så heldig ikke-blogger! Jeg må få med meg neste helgequiz 😉
      Jeg håper helga har vært snill mot deg. God søndagskveld, Eva <3 Klem

    2. Gratulerer til vinneren. Jeg fikk ikke med meg dette. Helgene er full fart som regel og ikke så mye blogg. Ønsker deg en fin ny uke! Klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg