SVAR PÅ WEEKEND QUIZ OG HVEM ER VINNEREN?

Heisann alle sammen. Her er jeg tilbake. Litt travel dag i dag, da jeg har hatt besøk, og på forhånd bakt kake og greier.

Men det er jo ikke det dere vil lese om nå her hos meg. For nå skal det tross alt handle om quiz’en jeg la ut på fredag. Jeg regner med du er ørlite nysgjerrig på svaret? Og så er du kanskje nysgjerrig på om du kan ha vunnet? 

Bildet jeg la ut er dette:

Det kom inn mange gode forslag til hva dette kan være for noe. Og jeg synes forslagene var gode, og ville nok valgt noe av det selv hvis jeg ikke hadde visst svaret.

Greia var at den første som har svart riktig har vunnet. Og den første som svarte riktig var den andre som la inn kommentar. Flere har avgitt samme svar, men de var ikke like kjappe.

Og da gleder det meg å fortelle at det var Pensjonistgunna som først la inn riktig svar 😀 Gratulerer så mye ♥ Når jeg får adressen din, f.eks. på Messenger, så skal du få tilsendt en liten oppmerksomhet i posten fra meg 🙂

Og svaret på hva bildet viser kommer her:

En glidelås 🙂 Glidelåsen i dette tilfellet er på en toalettveske.

 

Jeg tror nok selv jeg ville tippet noe annet, men glidelås var det likevel. 

 

Gratulerer så mye til vinneren, og tusen takk til alle som deltok og var med og tippet 🙂 Det koster jo ikke noe, hverken arbeid, penger eller fysisk innsats, annet enn litt tankevirksomhet og et par tastetrykk 🙂 Og så er det jo gøy å bryne de små grå litt.

 

Jeg kommer nok tilbake med flere bildegåter en gang i blant. Bare for å engasjere og ha litt gøy.

 

Synes du det er gøy å være med på sånne små uhøytidelige konkurranser?
Vil du være med en annen gang?

 

#konkurranse #premie #quiz #vinner

11 kommentarer
    1. Gøy å være med ja.😀
      Også hadde jeg rett jeg også da, men var aaalt for sein. Sånn går det når jeg ikke får med meg alt med en gang 😉🙂

      1. Ja, du hadde jo rett, men dessverre litt sent. Gratulerer med riktig svar da, uansett ♥ Og veldig kjekt du var med og tippet 🙂

    2. Så artig at jeg tippet riktig, og var først! Hurra! Var egentlig veldig usikker, men fant ikke på noe annet…hehe….
      Og takk for linking til bloggen min! Riktig god søndagskveld!

    3. Hehe, jeg grublet endel på det der, og kom frem til at jeg ikke trodde det var en glidelås. jeg klarer faktisk enda ikke å se det helt, hehe. Det i sølv, og det hvite.. hmm.. Gratulerer til Pensjonistgunna!

    4. Det har glippet litt med å besøke dere på blogg.no en stund, så jeg hadde ikke fått med meg denne konkurransen. Jeg er sikker på at jeg ikke hadde tippet på glidelås 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg