SVERD I FJELL

Et av mine favorittfotomotiv er monumentet Sverd i fjell.

I går kveld tok vi en kjøretur jeg og Pål. Litt rundt omkring, stoppet her og der, og gikk litt småturer.
Blant annet stoppet vi, på min forespørsel, ved Sverd i fjell som er plassert i Møllebukta.

Det var jo mørkt, men det gjør ikke noe, for monumentet er opplyst. Jeg hadde ikke kamera med meg som jeg liker best når jeg er der, men mobilen tar jo også greie bilder 🙂


Himmelen har bylys. Og det var overskyet og litt duskregn innimellom 🙂


En selfie må jeg jo ha. Og da ble det med utfyllingslys, som var så skarpt at jeg som er lysømfindtlig myser som i solen 😀


Og her er kjæresteparet, Pål og meg ♥

Det var et koselig stopp, før vi kjørte videre og stoppet en annen plass og gikk litt.

Sverd i fjell kan du lese mer om HER!

 

 

#sverdifjell #møllebukta #stavanger #monument #kveld

7 kommentarer
      1. Takk 🙂 Ja, sverdene er veldig fine 😉
        Søndagen er god og nytes til fulle 🙂
        Ha en fin resten av søndagen du også ♥

      1. Så kjekt at jeg kan vise frem noe ikke alle har hørt om. Synes dette er så flott og iøynefallende monument.

        Kos deg med kvelden du også ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg