SYKT TRØTT

Ja, det er meg akkurat nå, sykt trøtt!

Jeg har sittet så og si apatisk her i nærmere halvannen time. Ute av stand til å røre meg. Rimelig gåen.

I ettermiddag har jeg sittet litt på terrassen og strikket litt. Det går fremover med strikketøyet. Sakte men sikkert. Men jeg satt bare og strikket på trass. For det var fint vær. Ca. 17 grader, og jeg hadde ikke fått vært særlig utendørs tidligere i dag.

Egentlig er jeg ferdig for dagen. Men det var litt tidlig å takke for seg for dagen, så da ble det til at strikketøyet fant veien ut sammen med meg. Og nå har jeg begynt på mønsteret, så nå må jeg jo følge med også.

Men til slutt ga jeg opp og gikk inn. Og her har jeg sittet lenge nå. Tanken om å legge meg har jeg hatt flere ganger, men nå skal jeg gjøre alvor av det.

Det ble ikke kommentert så mye rundtomkring i dag. Men kanskje i morgen 🙂

I morgen ventes forresten spesielt vær her. Sol, 28 grader, og etterhvert regn med lyn og torden. Da skal jeg sitte på terrassen og bivåne naturshowet.

Men før det, skal jeg ha en lang natt til sengs.

God natt alle sammen, og sov godt når det blir deres tur ♥

8 kommentarer
    1. Så fint du får strikket litt da. Ja, jeg har spist frokost på terrassen i morges for det var 22 i sola allerede klokka åtte. Lurer på hva som venter oss etterpå? Her skinner sola enda i hvert fall. Klem 🙂

    2. Håper du fikk en god natt, og ja..vi har fått vær i dag…men veldig vekslende……såååå alt for varmt og torden i hue mitt…hihihi…Håper dagen har vært bedre for deg..

      1. Nettene er litt så som så, men er jo vant til litt av hvert 🙂
        Når det er veldig varmt og trykkende kan det være ganske ille. Men oftest har vi det ikke sånn her på berget 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg