TILTRENGT TUR

Det er sånn nå for tiden, at formen er slapp, og det er for mye annet som skjer. Da blir det ikke så mye tur som jeg skulle ønske.

Sist uke fikk jeg gått to turer. Så nå føler jeg meg skikkelig underernært på tur. Og i går fikk jeg endelig til å komme meg ut uten at det skulle skje så mye annet.

Det ble tur opp til Ulvanuten. Cirka 20 minutter å gå oppover fra der jeg bor. Utsikten derfra er upåklagelig.

Her er utsikten mot landet. Men til høyre og ute av bildet, er utsikten mot Sandnes som er min by. Og utsikten bak meg, som jo heller ikke er med på bildet, er mot Stavanger. Men i dag valgte jeg den landlige utsikten ♥

Det er godt å bare stå der og beundre og nyte.

Det var ganske kaldt på toppen. 3 grader og en iskald vind. Men friskt og godt var det, og turen gjør godt for mentalhelsen.

I dag ble det dessverre ikke tur. Jeg hadde time hos ergoterapeut, og da gikk dagens energi med til det. Og senere feiret vi datteren min som ble 18 og fikk førerkortet ♥ Da gikk tur ut av dagens program. Men, når jeg har sovet litt denne natten, så blir det tur igjen. Det ser jeg frem til 😀

Ha en god natt og drøm søtt ♥

 

#turglede #tur #utsikt

8 kommentarer
    1. Du er så flink som kommer deg ut på tur.
      Det ser så deilig ut. Jeg så på bloggen min i sta at det er ei uke siden jeg sist var ute og gikk.
      Nå ble jeg inspirert av det fine bildet av deg ute i frisk luft. Tror jeg bare MÅ ta en aldri så liten tur i morgen.

    2. først må jeg få gratulere med din datter og kjekt hun fikk lappen i gave :=) skulle komentere i går men så dukket andre ting opp som tok min konsentrasjon,jeg ble bestemor igjen :=) fint bilde av deg her,ble ikke mange turer på meg heller ,det skyldes kneopperasjonen og nyresteinannfallet,men nå håper jeg kroppen oppfører seg så jeg får gjennopprettet en tur for dag :=) teller jo turer jeg også i år hi hi ,ha en fin fin dag da

      1. Gratulerer selv med nytt barnebarn. Så koselig at det havnet på samme dagen som min datters bursdag.
        Ja, det tar en stund før kroppen er helt i gang igjen etter alt du har hatt. Det er bare å ta en dag om gangen.
        Kjekt å telle turer, er motiverende det synes jeg 😀
        Fine kvelden til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg