TOPPLISTEN OG EN BLOGGANBEFALING (KJERRINGTANKER)

I går fant jeg til min store overraskelse ut at jeg var så høyt oppe som 69. plass på topplisten. Det er en stund siden, for å si det sånn. Ofte havner jeg utenfor, men noen ganger klarer jeg å karre meg til en plass like innenfor om jeg har et blogginnlegg eller to en dag. Ofte blogger jeg ikke, fordi jeg ikke orker. Og da ser jeg på Analytics at det er mange besøkende likevel, men ikke nok til å havne på topplisten. Men akkurat nå er jeg visst inne i en inspirerende periode, og da tastes det for harde livet her, og jeg storkoser meg 🙂

 

Og så var overraskelsen like stor i dag da jeg sjekket topplisten, og fant at jeg fortsatt står på 69. plass. Det var høyst uventet, spesielt siden et par av innleggene mine i går ikke kom med på forsiden engang. Så da må jeg jo virkelig si meg veldig fornøyd 🙂 Da ser jeg jo at det betaler seg å bruke Facebook flittig 🙂

På 54. plass på lista ligger en blogg jeg alltid gleder meg til å kikke innom, Kjerringtanker. Det er også et av hennes innlegg som preger forsiden på bildet over her. Hun har lagt ut dagens outfit. Og der har hun latt seg inspirere av bloggen som ligger på 1. plass i dag, Sraad.

Kjerringtanker, som forøvrig heter Brit, sender noen skråblikk til toppen hver dag. Og sammenligningene er humoristiske og underholdende, og jeg har mang en morgen sittet og flirt godt når jeg har lest hennes innlegg. En god måte å våkne på, faktisk 🙂

Kjerringtanker jobber i helsesektoren, og har litt å si om de omgivelsene også. Og i tillegg engasjerer hun seg i politikken, og hjertebarnet heter Rødt.

Jeg er ikke noen politikerspire selv, men jeg har merket meg at de gangene jeg engasjerer meg sterkt i noe, så har jeg fått høre at jeg kunne vært politiker. Men det nytter jo ikke å være det når man kun har en sak man brenner for 😉

Så da kan jeg jo bare si med en gang, at det er ikke politikken som drar meg til Kjerringtankers blogginnlegg. Det er nok mer den uhøytidelige måten hun beretter om sin verden på, som gjør at jeg kikker innom. Det er en salig blanding av humor og alvor. Da blir det ikke tungt å lese.
Tusen takk for dine herlige betraktninger Brit ♥

Jeg kan absolutt anbefale deg å kikke innom hennes blogg. Du finner den HER – Kjerringtanker 🙂

 

7 kommentarer
    1. herlig innlegg da :=) ja den topplisten ,lenge siden jeg var på den selv om att jeg har lagt ut innlegg daglig nå,må nok ut med mer enn ett innlegg skal det hjelpe på,men pytt spiller til slutt ingen rolle for meg,men samtidig kjekt å se navnet sitt på listen en gang iblandt :=) nå skal eg titte innom kjerringtanker,ha en fin dag da

      1. Topplisten er kjekk å havne på iblant, men et pes er det hvis man skal skrive mange innlegg pr dag bare for å havne på listen. Selv skriver jeg innlegg alt etter dagsformen. Er mange mange dager jeg ikke har orket å skrive noe. Selv om jeg har hatt ting å skrive om. Så da blir ikke topplisten så viktig, men veldig kjekk er den likevel 🙂
        Jeg pleier å se hvor de ligger de som jeg følger. Kjekt å følge med litt.
        Kjerringtanker er kjekt å lese. Kos deg 🙂

    2. Flott innlegg❤
      Jeg leser også kjerringtanker sin blogg. Flirer gidt mang en gang ja. Hun får sagt det hun!!😂😂
      Ønsker deg en fin dag❤

    3. Grattis med høy plassering på bloggtoppen, Eva! 😀 Og takk for anbefaling om å lese bloggen til “Kjerringtanker”! Fornøyelig! 😉
      Jeg var også innom bloggtoppen da jeg begynte å blogge, men så førte det ene til det andre, og jeg flyttet bloggen. Nå har jeg ingen toppliste å stikke innom 🙁

      1. Tusen takk for det ♥
        Kjerringtanker er fornøyelig lesing ja, veldig gøy.
        Er sikkert nokså greit å ikke ha en toppliste også…ingen som på en måte gir deg følelsen av å måtte prestere. Jeg hadde litt den følelsen før, men nå er jeg helt avslappet på det der 🙂

    4. Takk for fine ord. Jeg er ofte innom bloggen din selv om det ikke alltid synes i kommentarfeltet.
      I går var det litt styr så jeg fikk ikke lest så mange blogger
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg