TUSEN TAKK

Jeg føler at jeg skriver mye depressivt for tiden. Men jammen er jeg litt glad for det, for tilbakemeldingene varmer, og det har gjort meg godt.

Så tusen takk for all omtanke og gode ord og ønsker ❤😘❤

Jeg har ligget på sykehuset i 4 døgn nå. Og på magisk vis har den høye feberen endelig forsvunnet. Det føles litt surrealistisk å ikke være brennvarm lenger. 2,5 måneder med feber setter spor. Jeg er slapp og litt ør, men den trykkende vonde følelsen som feber gir, er borte.

I går kveld klarte jeg å sitte oppe en stund i en stol på rommet. Da tok jeg disse bildene.

Nå i dag har jeg kommet på ny avdeling. Her skal de forsøke å finne ut hva som feiler meg. For noe er det, det har de funnet ut. Men hva kommer det av? Og på Diagnostisk avdeling er de visst gode detektiver.

Nå er jeg fastende. Jeg venter på gastroskopi. Jeg gruer vettet av meg, men skal få beroligende og gjøre et forsøk. De finner ikke noe ut hvis jeg skal nekte å gjennomføre nødvendige undersøkelser.

Så nå fatter jeg nytt mot, og ser frem til å få ubehagelige ting overstått.

Og kanskje blir dette min lykkeuke hvor diagnose blir satt og behandling igangsatt ❤

Jeg ønsker dere alle en herlig dag og uke ❤

 

10 kommentarer
    1. Åh, så utrolig godt å høre at feberen har gått ned! Det må være deilig for deg! Huff, skjønner at du gruer for gastroskopi. Håper det går bra! Og at de gjør en god jobb med diagnostiseringen! Lykke til, fine Eva ❤️

    2. Godt å høre at du ikke lenger har feber.
      Håper de finner ut hva det er, så du kan få den rette hjelpen. Det er bare fint du forteller oss hvordan du har det. Mange gode klemmer til deg 🥰❤❤❤

    3. ikke noe er bedre enn att feberen har sluppet tak ,håper dei finner ut hva dette er for det er ikke slik en skal ha det det er sikkert,masse god bedring fortsatt og lykke til med undersøkelsen

    4. Så godt at feberen er på nedtur 😊
      Håper detektivene på avdelingen du er nå klare å finne ut hva som er galt med deg.
      Ønsker deg masse god bedring.
      Varme klemmer sendes over til deg ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg