TUSEN TAKK!

For en liten stund siden hadde Utifriluft en fotokonkurranse som jeg deltok i, og vant ♥
Det var en utrolig kjekk oppmuntring i en tid hvor livet ellers bare har gitt meg “sitroner” og ubehag.

Ubehaget har jeg fortsatt. Jeg kjemper med nebb og klør for å komme til hektene igjen. Og noen dager har jeg gode dager og føler meg opptimistisk og glad. Men de fleste dagene preges fortsatt av smerter, feber og ubehag.

Da var det ekstra kjekt når jeg fikk en veldig hyggelig premie i posten en dag. En ekstra god oppmuntring i vanskelige dager.

 

Jeg fikk en fin kopp med vinnerbildet mitt på 🙂 Den har jeg brukt, både til te og kaffe allerede. Veldig koselig synes jeg ♥ Og så smaker det ekstra godt.

 

Tusen hjertelig takk for oppmuntringen med både konkurranse og premie Det har vært uvurderlig.
Kikk gjerne innom Utifriluft, om du ikke allerede gjør det da 🙂

36 kommentarer

Siste innlegg