TUSENKUNSTNEREN NATHELESS

Har du kikket innom bloggen til Natheless noen gang?
Ikke det? Da synes jeg faktisk du burde ta en kikk innom. For makan til kreativitet og vakre billedlige uttrykk skal man lete lenge etter. Hun er et oppkomme av gode og kreative idéer til mangt og meget. Og i tillegg er hun superdyktig til å tegne og male, skulpturere og fotografere. Og så baker hun også, og får baksten sin langt frem i konkurranser og lignende. Jeg kan ikke si annet enn at jeg er en STOR beundrer.

Og i går bakte jeg et brød som hun har komponert, og det smakte nydelig ♥

Natheless heter egentlig Randi, og hun har ikke mindre enn 2 (to) blogger ♥ Den ene er Natheless her inne i blogg.no, og den andre er Som dagene går, i blogspot.com.

 

Jeg har enda ikke hatt gleden av å møte denne flotte damen, som virker så utrolig god og snill, men kanskje en dag…..

Randi har også deltatt i fotokonkurranser som jeg har arrangert, og nå sist var det hun som gikk av med seieren, med dette bildet:

Og jeg har en premie til henne også, som jeg ikke enda har fått sendt avgårde av forskjellige årsaker. Men hun vet hva hun får, og hun har fått se bilde av premien, så da gjelder det bare å smøre seg med tålmodighet 😉

Jeg er fast leser av bloggen, spesielt Natheless. For der får jeg til å kommentere når jeg har energi til det. Den andre bloggen er litt verre, for jeg har noen hindringer på blogspot. Men liker å kikke innom og lese der også.

Før jul hadde hun julekalender, og der hadde hun skrevet en julefortelling, hvor vi fikk lese en ny episode hver dag. Utrolig vakkert ♥

Jeg anbefaler virkelig denne bloggeren, hun er en Tusenkunstner i ordets rette forstand ♥

 

3 kommentarer
    1. ja Nathles er en fin blogger,og jeg har også et ønske om å få treffe henne en vakker dag,jeg hvet hun har vært på reise og vært svært nær meg,men hun var i følge med et reisefølge,da kan en ikke bare ta avstikkere som en vil :=)

    2. Så snill du er. Tusen hjertelig takk. Ja, tenk jeg har to blogger, men det er en grunn til det da. Blogg er for meg en dagbok og vi har mistet muligheten til å lage bok av bloggen her på blogg.no. Nå kopierer jeg mange innlegg og skriver ut en bok når året er omme fra den andre bloggen.Koselig synes jeg.

      Ja, jeg er visst kreativ, men det gir meg så mye og jeg håper at andre blir inspirert av det også. Treffe deg hadde vært fint, men nå er det jo sånne rare tider at ikke noe er mulig.Godt vi treffes her på blogg, for jeg setter pris på deg også. Ha en vakker dag og takk igjen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg