UTSIKTEN FRA VINDUET

For tiden får jeg enormt mange invitasjoner til forskjellige grupper på Facebook, som er opprettet i corona-tiden. Jeg melder meg gjerne inn, og så melder jeg meg ut igjen hvis jeg ikke føler det var ei gruppe som passet meg.

Men ei gruppe har inntatt mitt hjerte, og det er gruppen som heter “View from my window“. Der er det i skrivende øyeblikk over 566 000 medlemmer

Gruppens regler er strenge. Man får kun lov å poste ett bilde hver. Og man skal skrive sted, land, dato og klokkeslett, eller noe sånt. Det er også regler for hvordan bildet skal være. Men poenget med bildet er at det skal være tatt ut av vinduet ditt.

Og når man scroller gjennom alle bildene, så er det så utrolig mye fint å se. Mange har nydelig utsikt, andre har litt mer hverdagslig utsikt, men bare det å se variasjonen, og bilder fra mennesker fra hele verden, det er magisk ♥ Jeg kan sitte lenge å scrolle der.

Jeg har ikke selv lagt ut bilde enda, rett og slett fordi vinduet er skittent. Og jeg har jo planer om å vaske det 😉 Og så er det litt rotete utenfor, og jeg har jo planer om å rydde 🙂
Så kanskje jeg får gjort noe av dette i dag?

Uansett, denne gruppen har et så positivt uttrykk, at man blir rørt og glad av å kikke innom ♥

Her er min utsikt på en regntung dag, uten å gå alt for nært vinduet 🙂

Det er fint med litt positive innslag også i denne corona-hverdagen vi nå har fått utdelt.

God 1. Påskedag ♥

9 kommentarer
      1. Nei, det er helt sikkert ikke sånn 🙂 Men perfeksjonisten i meg vil gjerne at mitt skal være sånn 😀 Det er jo tross alt det som er normalen 🙂

    1. ja det er mange utrykk en får gjennom et vindu,jeg har mange vinduer jeg kan knipse gjennom fra forskjellige vinkler,men skitne er alle mine vinduer ,og det tror jeg er hos dei fleste på denne tiden av året hi hi ,regntungt her også i dag og skal vistnok være slik hele uken,ha en fin påskedag da

      1. Ja, på denne tiden er nok de fleste vinduer skitne. Jeg har ikke vasket mine siden i forfjor, så det er en stund siden kan du si. Nå har jeg det som mål, at jeg skal klare å vaske vinduene denne våren. Du har jo så fint landskap rundt deg også, så der vil nok bli mange fine motiver om du skulle gjøre et forsøk på det 🙂
        En fin påskedag til deg og ♥♥

    2. Bra å finne grupper som gir glede i disse tider. Jeg er med i en bakegruppe og der koser jeg meg innimellom. Ha en finfin dag i våren! Klemsiklem 🙂

      1. Ja, så flink som du er, som baker og finner på nye oppskrifter, så skjønner jeg gleden din over bakegruppa ♥ Og brødet, det var bare knallgodt ♥

    3. Har ikke takket ja til den invitasjonen enda, men kan jo se innleggene likevel. En stund. Jeg er med i en gruppe her i byen som heter BAMSEJAKT. Det har vært for å aktivisere ungene i påska, med foreldre. Mange har satt ut bamser i vinduene, og så er det om å gjøre å gå tur og finne flest mulig bamser. Godt initiativ, synes jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg