VÅKNET OPP TIL KRAFTIG HODEPINE

God morgen alle sammen. Nå har vi begynt en ny dag med blanke ark. Det er jo ganske fantastisk.

Vekkeklokka i dag nådde aldri å ringe for min del. Jeg våknet før halv sju av en dundrende hodepine og en nakke og skuldre som føles som en tømmerstokk.

“Så det er den dagen i dag ja?”

Jepp, i dag er den dagen.

Jeg var på plass på terrassen min allerede før kl. 7. Men i dag var det RedBull som sto på drikkemenyen. Eneste måten å jage bort akkurat den hodepinen. Den er faktisk en ganske effektiv medisin. Og etterhvert har jeg også begynt å like den. Det er rart hva man venner seg til. Men heldigvis går det en stund mellom hver gang jeg trenger å åpne en sånn boks.

Det var veldig fint å sette seg ut denne morgenen. For temperaturen var sånn ca. 10 grader, ingen trekk, og så var det koselig å tenne et par lys. For nå er dagene så korte at det faktisk var grålysning, eller blåtime, når jeg satte meg ut. Det ble sånn en fin stemning. Da følte jeg at denne dagen kommer til å bli fin ♥

Jeg satt ute litt over en time. Det gjorde godt for kropp og sjel, og ikke minst for hodet. Og nå i skrivende stund er hodepinen borte. Men nakken og skuldrene er like stive, så det må jeg få gjort noe med til helgen. Feber har jeg fått da. Men det er jo ikke noe nytt.

Før jeg gikk inn tok jeg et bilde av terrasseloungen. Det ser litt rotete ut, men det er bare fordi teppene har krøllet seg litt. Jeg har dekket til med høstfarge. Viktig å dekke til, for Pus som er ivrig bruker av loungen skitner så veldig til med sin lange pels som av og til kommer direkte fra kjekke eventyr i skogen. Lettere å vaske de teppene enn å flerre av trekket på madrass og puter. Men akkurat når dette bildet ble tatt, så ligger Pus veldig pent og tekkelig i kurven sin 🙂

Planen i dag var å rusle ned til sentrum og spise hotellfrokost i 100 ugå. Men så hadde jeg en hyggelig messengerdialog med en tidligere nabo, og vi ble enige om å møtes til 100 ugå lunsj. Så da dropper jeg hotellfrokosten 🙂

Senere blir det besøk av Pål, og det gleder jeg meg til ♥

Og så er planen å delta i en bomdemonstrasjon/markering i kveldinga, hvis helsa holder. Det er heldigvis helg nå hvert øyeblikk 🙂

Hva er dine fredagsplaner?

 

 

#morgenstund #dagensplaner #hodepine #helse

8 kommentarer
    1. kjedelig å våkne av hodepine,men heldigvis var den ikke langvarende :=) jeg blir hentet kl 11,da er det styrketrening hos fysio :=) og når jeg kommer hjem bør jeg støvsuge litt og plukke inn eplene våre

      1. Håper du fikk inn eplene 🙂 Jeg har heldigvis fått inn mine forrige uke. Så nå er det bare å lage og kose seg.

    2. Flott og koseleg hos deg.Håper at hovedpina er borte vekk,og dagen vert super.
      Håper snart regnet og skodda reiser sin veg her,så eg får lyst å gå ut:-)

      1. Takk for det 🙂
        Ja, hodepinen gikk bort, og jeg fikk en fin dag. Håper skodde og regn forsvant, sånn at dagen ble lysere 🙂

    3. Bra hodet kjennes bedre og god bedring med det andre .. Veldig koselig på uteplassen din altså .. Kos deg med lunsj og god helg 😊 Klem fra Mjøndalen 💗

      1. Takk for det 🙂 Ja, det ble en god helg. Er nesten alltid det, selv om mye er redusert 🙂 Man må vite å kose seg selv med utfordringer 🙂
        God klem ♥

    4. Så bra det hjalp på hodepinen ned frisk luft og redbull. Håper du klarer det du har planer om ut dagen. Kos deg masse med lunsj i hvertfall 😚
      Jeg har litt mye planer i dag dag jeg da. Men heldigvis er det ingenting spesielt jeg MÅ. Så da tar jeg det bare som det kommer.
      Har vært alt for tidlig opoe i dag. Så jeg tror jeg kommer til å ta en dubb snart.
      Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg