VÅKNET TIL SNØ

God morgen 🙂

I går kveld da jeg la meg blåste det helt vanvittig. Jeg lå og hørte postkasselokkene smelle i vinden. Det er ikke ofte vinden kommer fra en sånn retning at den smeller med postkassene.

Det tok lang tid før jeg sovnet.

Og jeg våknet 2 minutter før klokka ringte, til dette synet.

Snø!

Det er vakkert med snø, men det kunne ikke passet dårligere at det er nysnø når jeg skal til Lassa rehab, i rushtiden.
Får inderlig håpe at de fleste har skodd bilene sine for vinteren, sånn at vi kommer oss frem uten problemer og i tide 🙂

Men….så satt jeg har da, for å skrive godmorgenhilsen, mens jeg hører bilene utenfor spinne. Telefonen ringte akkurat, og det var fra Lassa. Jeg fikk vite at timen i dag utgår.
Og med det trafikkaoset som er i dag, så er det nok like greit. Men jeg gledet meg jo til å komme i gang.
Jaja, så får jeg finne på noe annet å gjøre i dag. Kanskje gå en tur i snøen 🙂

Ønsker alle en strålende fin dag ♥

 

#snø #vintervær #hvitt

4 kommentarer
    1. satt nettopp og leste om vinden hos Mette ,etiktomdagen,det blåste kanskje hos oss også,men ikke så jeg merket det nevneverdigt.Snø ja det fikk vi også,passer til vinterutfordringen,da blir det ferskt bilde og ikke arkivbilde hi hi ,så får du tenke det var en mening med att du ikke skulle på lassa i dag,kos deg med dagen du :=)

      1. Ja, det var nok en mening at det ikke ble Lassa i dag 🙂 Og like så greit det. Har vært og gått tur i snøen, og fikk lagt ut et ferskt bilde til utfordringen. Det var jo litt stas da.
        Ja, vinden tok hardt i natt, og det var nok vindretningen som gjorde at jeg ikke fikk sove så godt.
        Kos deg med din dag også ♥

    2. Ja vind har det vært her også i natt…………….. virkelig blåst……… og det har snødd men vinden har liksom bare kostet den langs med for det ligger ikke mye på veiene her………….. 🙂
      kanskje greit at timen blei avlyst – for det er ikke morsomt å kjøre på glatte veier………

      Ønsker deg en flott dag!

      1. Ja, høres ut som vi har det ganske likt. Noen steder er veien bar, med snø i kantene, mens andre steder, der vinden ikke kom like godt til, der er snøen liggende på veien. Det så jeg da jeg var ute på tur.

        Veldig greit at timen ble avlyst. Trafikken sto i stampe, og glatte veier er ikke kjekt å kjøre på nei.

        En flott dag ønskes deg også ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg