VALGETS KVAL / THE CHOICE IS HARD

I dag skal jeg til frisøren. Faktisk skal jeg gå avgårde om ikke lenge. Og så var det dette med været og hva man skal ha på seg? Været er regnfullt. Temperaturen er ikke den varmeste akkurat. Jeg har tenkt å gå. Og da kan jeg ikke kle meg for varmt. Men jeg vil jo gjerne holde meg tørr.
Det ble en burgunder bukse i dag. Den kommer jeg endelig inn i nå etter å ha gått ned mange kilo 🙂
Men hvilken topp skal jeg velge?

Today I am going to have a haircut. I am leaving for the hairdresser in a short while. And then we have this weather and what to wear? The weather is rainy. And the temperatures are not exactly the warmest. I plan to walk. And then I can’t dress too warm. But I want to keep dry.
The trousers are burgundy today. I can finally wear it again after loosing lots of weight 🙂
But which top should I choose?

 

Begge disse toppene er tynne og sommerlige, men den ene er mørk, og når været er så mørkt, og buksa er mørk, så kanskje det blir litt mye mørkt? Den andre litt lyse, gir en lettere følelse og er mer sommerlig?
Jammen om jeg vet hva jeg skal velge?

Both these tops are thin and gives a summerfeeling, but one is dark. And with this weather being so dark, and the trousers being dark, perhaps it is a bit too much dark? The brighter one gives a light and more summerlike feeling?
I really don’t know what to choose?

 

Til slutt falt valget på den lyse. Jeg trenger noe som gir en gladfølelse i dag 🙂

I decided to go for the bright one. I need something that gives a happy feeling today 🙂

 

Og nå må jeg gå….så får vi prates senere 🙂

And now I must leave. We’ll talk later 🙂

18 kommentarer
    1. Rett valg, Eva👍😊
      Fint med lyse og lette farger når dagene er grå og regntunge.
      Kos deg hos frisøren, – så deilig å freshe seg opp litt i blant!🌸🥰😘

      1. Tusen takk for det 🙂
        Det var virkelig et herlig besøk hos frisøren ♥ Sånt gjør underverker for en sliten sjel 🙂

    2. Veldig fine topper, men den lyse ga mest gode energier akkurat nå 🙂 Og den er fin til deg! Ha en fin dag – og nyt frisørtimen 😀 klem

    3. Fint med litt som lyser opp..er jo sommer selv om man ikke helt har følelsen av det om dagen.. Håper du blir fornøyd med håret 😊Klem til fine deg 💞

      1. Ja, jeg er enig med deg i det. Fint med det som lyser litt opp. Og håret ble jeg veldig fornøyd med 🙂
        Klemmer til deg og ♥♥

    4. Det ble fint med den lyse toppen😊 SÅ deilig det må være å komme inn i klær som ikke har passet på ei stund😃
      Det kommer vel bilder etter frisørtimen?
      Blir nysgjerrig av sånt veit du.
      Håper du har nydt tiden i frisørstolen 😚

      1. Takk for det 🙂
        Ja, det er utrolig herlig å kunne bruke klær jeg hadde vokst ut av. Heldigvis kvittet jeg meg ikke med dem. Og i dag har vi hatt sol og fint. Og da kom jeg inn i bikinien som har ligget noen år ensom og forlatt fordi jeg vokste ut av den.
        Frisørbildene er ute ja. Jeg er veldig fornøyd 😀

      1. Ja, det ble en fin gåtur. Trenger å bevege meg litt, selv om dagen etter ble dårlig pga alt dette. Men fornøyd med håret, og har lagt ut innlegg om det og 🙂

    5. Jeg tenkte meg du ville velge den:-) OG det er godt når været er dårlig, og veie opp litt med lyse farger 🙂 Fin var du uansett <3 God klem <3

      1. Ja, den er den lyse og fine, som man blir ordentlig glad av 🙂 Og det er sant som du sier….fint med noe lyst når været er grått 🙂
        Tusen takk ♥ God klem tilbake ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg