VANNBAKKELS OG KINASJAKK TIL KVELDS

I dag har vært en rolig dag. En dag hvor helsa ga beskjed om at det var på tide å skru ned tempoet litt.

Så da måtte jeg jo finne på noe kjekt. Og da leste jeg blogg.

Men jeg slet med å kommentere. Så hvis du ikke har fått kommentar, eller kanskje du har fått mange like kommentarer fra meg, så er det altså fordi ting tuller her på denne gamle og trege pc’en min. Jeg gleder meg til jeg har den bærbare tilbake 🙂

Nå i kveldinga har jeg bakt vannbakkels. Så da ble det kveldsmaten i kveld 😉 Og så spilte vi kinasjakk jeg og datteren min. Synd å si det, men første gang ble det uavgjort, de to neste gangene vant hun. Jeg tror jeg har mistet grepet, eller så var det bare helsa som ikke lot meg skjerpe meg 😉

 

Jaja, man kan skylde på helsa for mye…..det er uansett kjekt å spille kinasjakk 🙂

 

Fine farger i spillet. Sånt som man blir glad av. I alle fall hvis man ikke er en dårlig taper da 😉

Jeg er ikke en dårlig taper, så i belønning og trøstepremie serverte jeg vannbakkels. Det er jo en glede uansett. Ikke fylte, bare toppet med melisglasur 🙂 Nam nam ♥

 

Nå er natten her, så da sier jeg drøm søtt ♥

 

Liker du å spille Kinasjakk?
Er du en god eller dårlig taper i spill?

 

#spill #bakst #kinasjakk

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg