VÅREN ER HER….ELLER….

Ja, man kan jammen la seg lure. Jeg har vært ute og gått tur i flere dager nå, og svettet, selv om jeg var relativt tynnkledd. Værmeldingen melder litt kjøligere dager uti uka  og noen dager. Men det været vi har nå, det er hverken fuggel eller fisk. Det er mildt. Omtrent som en litt kjølig sommerdag. Og vi skriver jo faktisk begynnelsen på januar.

I dag har jeg ryddet bort julen. Og så har jeg pyntet for vår 😉


Jeg kjøpte disse primulaene forleden dag da jeg gikk tur. De var min gulerot for den turen der. Planen er at de skal muntre meg litt opp når vi nå har tatt julepynten bort.

Og vårlig er det jo med sånne blomster, selv om den ordentlige våren er et stykke unna enda.

Uansett, nå er det januar, og jeg bør vel komme meg ut og beskjære drueplanten min også ganske snart. Håper det går, selv om det er ganske varmt ute. Og om noen uker beskjærer jeg epletreet også. Så sånn sett begynner jo våronna nå 🙂

Jeg gleder meg virkelig til lengre dager. Jeg blir så tung i alt dette mørket. Sydenturen jeg hadde håpet på, må jeg droppe. Timeplanen har ikke plass. Så da skal jeg nyte at det er mildt her, så lenge vi er så heldige å ha det sånn 🙂
Jeg liker når det er kaldt også, men kroppen liker det ikke. Så helt fornøyd er det sannelig ikke lett å bli.

Nå skal resten av søndagen nytes, med god hvile, og en liten tur litt senere forhåpentlig 🙂

Klem ♥

3 kommentarer
    1. Så vakre blomster. Her har det blitt ganske tomt etter at julesakene er ryddet unna. Enda har jeg lys på juletreet da, men det er vekk i morgen, Jeg gleder meg til å kjøpe tulipaner til helga. De er vårfølelse for meg. Primulaen vil jeg så gjerne ha i slutten av februar, for da kan jeg ha de ute på terrassen. Jeg får ikke til de primulaene inne, dessverre. Klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg