VÅRFORNEMMELSE

Nå er det like før. Eller egentlig ikke. Våren har begynt å titte frem.

Vi kan enda få styggevær, frost og snø, men nå krangler våren med vinteren. Den sterkeste vinner. Og det håper jeg virkelig er våren ♥ For jeg er steinklar for vår 😀

I dag er ikke turdag for meg. Jeg er ultrasliten, men kunne sikkert gått en bitteliten tur. Men siden jeg har lege og sånt på programmet i morgen, så har jeg valgt å ta livet veldig med ro i dag, for ikke å ødelegge morgendagen alt for mye.
Så da ble det en liten tur i hagen. Jeg tok med meg en kopp med kaffe mocha, og gikk rundt og beundret vårtegnene.
Samtidig konstaterte jeg at nå må jeg ta en økt i hagen. Klippe epletreet og drueranken. Vi får se hvordan formen er i morgen eller tirsdag. Senest onsdag 🙂

Men det var kos å være ute i hagen med denne gode drikken i hånda. Litt kald vind, men ellers 9°C og solglimt 😀 Det gir forhåpninger om bedre tider 🙂

Våren er hjertelig velkommen ♥

Gleder du deg til varmere tider?

 

#vår #blomster #kaffe #vårfølelse #vårfornemmelse

13 kommentarer

Siste innlegg