VIDEOTUR TIL ULVANUTEN

Så er det premiere på noe helt nytt her i bloggen min.

Mange har gjort det før meg, men jeg har vært litt sjenert på akkurat den fronten. Nemlig vlogg. Eller video da 🙂

Ikke har jeg noe ordentlig redigeringsprogram, og jeg har strengt tatt overhodet ikke peiling på video og redigering i det hele tatt, men en plass må man begynne å lære 🙂 Så da har jeg begynt i dag, med å videoblogge turen min 🙂

Jeg sier ikke et ord. Det eneste du hører er litt pusting og pesing, for turen går oppover, tross alt 🙂 Et par glimt av meg får du, men sånn ellers er det bakken jeg går på, og litt av omgivelsene du får se.

Jeg er jo amatør. Så kanskje vil jeg utvikle dette litt bedre over tid. Men denne første videoen, er helt amatør, og bare morsom å lage for å se om jeg får til noe i det hele tatt.

Du får bedømme du som ser på ♥

 

https://www.youtube.com/watch?v=mxRKKMGeeuo&list=PLKopZfkBLEy017HOpZT3mTCTSiy31roPY&index=2&t=0s

Tusen takk for at du var med på turen 🙂

 

 

 

12 kommentarer
    1. Nydelig flott tur 😀 Har jo prøvd meg på videosnutter, men bare sånne korte. Har ikke redigert noe i det hele tatt. Kunne sikkert gjort mer ut av det,men er usikker på om det er verdt bryet 😀 De leser nå og ser de som vil uansett 🙂 Ha en flott helg og kos deg masse på tur 😀

      1. Tusen takk 🙂
        Ja, det er sant det, de som er interessert, kikker jo innom uansett 🙂 Det var kjekt å prøve seg, og nå har jeg lastet ned et litt mer avansert redigeringsprogram, så får vi se om jeg får til noe 🙂
        Har sett på snuttene dine. Det er jo kjekt med litt levende bilder også 🙂 Så litt av inspirasjonen det, og se hva du og andre legger ut.
        Håper helgen din er god 🙂

    2. Gøye med litt filmer også. Dette var en fin premiere synes jeg. Man lærer mer etter hvert på veien 🙂 Jeg har begynt å lære litt mer om redigering, pga jobben. Så kan bruke det på bloggen også 🙂 Men det er moro. Fin tur du hadde 🙂

      1. Tusen takk 🙂 Ja, jeg regner med å lære litt. Jeg har lastet ned et redigeringsprogram nå, som jeg er spent på å prøve 🙂
        Du har fått lære mye du som har hatt en del i jobben din ja. Kjekt og synes jeg.

    3. Gøy at du har startet med vidoeblogger. Men tar jeg helt feil om videoen fra ulvanuften er fjernet og erstattet med en annen? Tilfelle du ikke visste det.. klem

      1. Takk for at du gir beskjed. Det må ha skjedd noe som jeg ikke er herre over her i alle fall, for denne videoen som lå inne her nå, var ikke den jeg la inn. Men nå har jeg rettet. Det ble bare en link. Men håper jo at folk klikker seg innpå likevel 🙂 Jeg får holde øye med dette og se om sånt skjer igjen 🙂
        Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg