VINNERLYKKE

For en tid tilbake vant jeg en fotokonkurranse på blogg. Det var en skikkelig god oppmuntring i en tid som var meget mørk.

For ikke så mange dager siden, vant jeg også noe i blogg-sammenheng. Jeg ble trukket til å vinne Flax lodd i Bunny Trash sin omvendtkalender ♥

For en glede, da mørket faktisk hadde senket seg enda mer over meg på det tidspunktet. Så et større lyspunkt kunne jeg ikke fått den dagen. Det var helt magisk ♥

Nå klarte jeg akkurat å manøvrere litt styrke til å ta en liten tur i postkassen, og der lå dette og ventet på meg. Flax lodd, og et fint julekort med en hyggelig og varmende hilsen i ♥

Så er dagen min komplett, fra A til Å. Ingen feber i dag, så langt. Og post som gleder. Det kan jo ikke bli bedre.

Jeg satt akkurat og skrapte loddet, og vinnerlykken min er nok oppbrukt. Men det gjør ikke noe, for det er tanken bak som teller ♥ Og den tanken varmet.

Så får jeg satse på at jeg har ny vinnerlykke til helgen, da jeg har dristet meg til å spille både Eurojackpot og Lotto 😀

Kryss fingrene for meg, please ♥

Og du, om du ikke allerede har vært innom, så anbefaler jeg et lite besøk hos Bunny Trash. Han skriver rett fra levra, eller er det hjertet kanskje? Et varmt hjerte har han i alle fall, selv om sterke meninger kan kamuflere litt. Vel verdt å lese uansett, for dem som er interessert 🙂

23 kommentarer

Siste innlegg