VINTERLANDSKAP (Frodiths Vinterland-utfordring)

Her på Sør-Vestlandet er vi ikke kjent for de mest snørike vintrene, men likevel har det vært et par.

Og da jeg sto opp i morges, hadde værgudene velsignet oss med snø. Noe som sikkert frustrerte enkelte på en tidlig mandags morgen på vei til jobb 🙂

Så istedet for å lete i arkivet etter et “gammelt” vinterlandskap, fikk jeg nå en gylden mulighet til å servere et rykende ferskt bilde 😀
Ut på tur, aldri sur!

Så her er byen min, Sandnes, i tynn vinterdrakt ♥


Dette bildet ble tatt for en times tid siden. Det er ikke mye snø. Men det er vinter, og det er et landskap. Et bylandskap.

Jeg tok mange flere bilder på dagens tur, sånn i tilfelle noe kan brukes videre til Frodiths utfordring. Og der er et annet landskap som også passer i dag. Et snødekket fotballandskap.


Man kan se at snøen har kommet med vind, for deler av fotballbanen har mer snø enn andre deler.

Dette her var min 4. dag i utfordringen til Frodith. Og vil du kikke innom henne, så kan du gjøre det HER!

Da har jeg bidratt med to vinterlandskap i dag, så da ser jeg på utfordringen som utført 🙂

Nå hviler jeg etter turen. Kald er jeg, så nå skal det fyres i ovnen. Jeg har nemlig også måkt gårdsrommet. Bedre å gjøre det nå, før snøen begynner å tine, og da ble jeg litt kald. Og så har jeg laget meg en god kopp med varm te. Så nå blir fortsettelsen av dagen god 🙂

Ha en fortsatt god dag ♥

 

 

#vinterland #vinterlandskap #vinter #snø #kaldt #bylandskap #fotballbane #sandnes

 

11 kommentarer

Siste innlegg