VINTERMORO (Frodiths Vinterland-utfordring)

3. dagen i Frodiths Vinderland-utfordring har jeg valgt temaet Vintermoro.

Det er jo sånn at vintrene her er relativt snøfattige, men vi kan være “heldige” ha mange minusgrader i perioder.
Vi kan ikke gå på ski, ha snøballkrig, bygge snøhuler og lage snølykt og sånne ting. Men er vi ordentlig heldige, kan vi gå på skøyter. Og det er moro det ♥

Og i mars i fjor, kunne vi gå på skøyter på det vannet jeg ofte går tur rundt 🙂 Det var utrolig kjekt å få se landskapet fra nye vinkler. Isen var tykk, så vi følte aldri at vi var på usikker grund.

Skøyter våger ikke jeg meg på. Jeg synes det er glatt nok på skosålene. Og det var kjempekjekt det. Datteren min fikk brukt sine skøyter, og vi dro dit flere dager i denne kuldeperioden 🙂


Jeg håper vi får en sånn kuldeperiode i år også, sånn at vi kan ta en tur på isen og kose oss og ha det vintergøy ♥

Har du lyst å titte innom den koselige bloggen til Frodith, så kan jeg virkelig anbefale det. Klikk HER for å komme inn i bloggen hennes 🙂

Nå skal jeg glede meg over å besøke alle andre som også er med på utfordringen, og se hvilke fine bilder de tolker oppgavene med 🙂 Passelig søndagskos det 🙂

 

#foto #vinter #utfordring #vintermoro #vinterglede

15 kommentarer
    1. Næææ, så fin isprinsesse du fikk bilde av. Nei, jeg har ikke våget meg på isen på lenge jeg heller. Jeg har visst blitt en pyse. Men da er det gøy å se på andre. Klem 🙂

      1. Neida, har ikke blitt en pyse. Vi har bare andre ting vi nå våger å gjøre, som vi ikke våget før 😀

        Isprinsesse ja, det var en fin tittel ♥

        Klem ♥

    2. Det der er helt klart vintermoro (for noen)😊 Men ikke for min del lenger. Siste gangen jeg prøvde på det er mange år siden. Jeg trodde det var som å sykle. Har du lært det så kan du det. Men den gang ei. Jeg hadde ikke prøvd på mange år, og jeg klarte virkelig nesten ikke å stå rett opp og ned på dem en gang😅 Da var det slutt på den moroa for min del.

      1. Hehe, jeg skjønner godt hva du mener der ja 😀 Jeg har ikke hatt skøyter på bena etter jeg ble voksen, risikerer ikke liv å helse nei. Det får holde at de som er litt mer drevne, og de unge gjør det 🙂

    3. Skøyter var noe jeg også syntes var moro en gang i tiden, men nå er jeg så redd for å ramle at jeg tør ikke lenger. Dessuten klarer jeg ikke komme meg opp igjen heller, hihi. Fint bidrag til vinterutfordringen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg