MUSIKK, ORD OG BILDER

Jeg har hatt 3 rolige dager nå. Sliten som jeg er. Og jeg har benyttet hviletiden til å holde på med noe jeg liker godt, nemlig bilder. Det er en av mine store interesser. Så med innbakte pauser, har jeg altså redigert 23 av mine egne bilder, og laget en liten video/slideshow med sitater og ordspråk. Og det hele har jeg akkompagnert med en fin melodi jeg liker godt for øyeblikket, som jeg fant på youtube 🙂

Hvis du tar en kikk på videoen, håper jeg du nyter med både øyne og ører 🙂

 

 

#musikk #bilder #sitater #ordspråk #video

 

10 kommentarer
    1. Masse herlige bilder og sitater, med fin musikk til 🙂 Godt å drive med litt sånne ting når man er litt sliten og trenger å lade. Det er lade-sysler det <3 Stor nattaklem til deg <3

    2. frodith: Tusen takk 🙂 Ja, sånne rolige aktiviteter er greit å ha på lur når man ikke klarer å henge med resten av verden en periode. Så nå er jeg jo glad for alle turene jeg har gått, og hatt med kamera. Det blir mye fint materiale av sånt 🙂

      Stooor nattaklem tilbake til deg, og sove godt <3

    3. Takk Eva. Dette var bare helt nydelig. Bildene, sitatene…..og ikke minst musikken. Den låten der er faktisk min favoritt for tiden.
      Klem <3

    4. Hei Eva 🙂 Takk for at du ga meg en herlig morgen med bilder og musikk, her skinner sola i dag t.o.m 🙂
      Du tok deg helt ut i helga du vet du, lærer aldri, he he. Fin terapi å holde på med noe man liker for å ta seg igjen, men jammen er det ‘jobb’ det også 😉
      Ha en vakker dag og ta livet med ro. Klemmer på vei fra meg til deg<3<3

    5. BforB: Tusen takk for at du likte det så godt. Og det har vært litt terapi for meg å lage dette også. Og den låten der er en av mine favoritter også for tiden. Synes den passet så godt til det jeg satte sammen 🙂

      Håper du får en fin dag i dag 🙂 Klem <3

    6. Lene S.: Heisann 😀 Så kjekt at jeg kunne bidra med noe positivt og godt 🙂 Veldig kjekt at du likte det 🙂

      Ja, jeg lærer aldri. Eller jo, jeg visste jo…. Men noen ganger kan ting rett og slett ikke unngås.

      I dag er også en rolig dag. Jeg orker ikke så mye. Jeg er helt gåen. Men hadde litt lyst å gå på et fotokurs i kveld. Så vi får se når klokka blir såpass mye, om jeg orker.
      Ha en nydelig dag i dag du også, sola skinner her også…herlig 😀 Gode klemmer til deg også <3 <3

    7. Hei på deg…litt treg jeg, men i går sovna jeg før kl elve…og det var deilig 🙂 I dag har jeg tatt en kaffe med vennina mi som jeg ikke har snakka med siden desember…så vi er ikke av typen som flyr dørene ned hos hverandre..hehe…
      Dette innlegget var jo bare helt nydelig…”hele pakka”ble sååå fint :)..og artig å få brukt fine bilder en tar på en slik måte….dette må du gjøre mere av ..
      Så håper jeg energien fyller seg på igjen…men som du også sier …av og til måe en gjøre ting en vet tapper på kreftene, for å få noen opplevelser..Her er formen sånn midt på treet, men veldig vondt i nakken om dagen …Klem og alle gode ønsker til deg<3

    8. annebe: Heisann 🙂 Det er lov å være litt treg iblant. Man kan ikke alltid haste…må ta det med ro også 🙂 I alles travle hverdag, er det ikke alltid rom for å prates så ofte. Men veldig koselig å ta seg tid en gang i blant 🙂

      Tusen takk for at du likte min lille video. Ja, kanskje en ny hobby, å lage små videoer av bildene mine 😉 Det var i alle fall kjekt å holde på, når jeg ikke hadde annet jeg kunne gjøre 🙂

      Energien holder seg på lavt nivå for tiden. Det var meningen at jeg skulle gå på et kurs i dag, men må legge inn årene og melde avbud. Jeg klarer det rett og slett ikke. Må prøve å få litt energi til i morgen, for da MÅ jeg på noe, uansett.

      Huff, nakkesmerter er jo bare ikke godt. Jeg sliter med skuldrene. De er nok engang stive som tømmerstokker. Burde nok fått ny massasje. Men økonomisjefen (meg selv og nav) sier nei.
      Klemmer godt tilbake, med ønske om god bedring <3

    9. Heisann 🙂
      Dette var ren nytelse, både for øyne og ører. Og så sant som det er sagt, det blir en terapi når en får uttrykke seg og være kreativ med noe som en er opptatt av. Titter gjerne innom en gang til jeg. Ønsker deg god bedring 🙂

    10. Pernille: Tusen takk, så utrolig kjekt å høre 🙂 Jeg tror nok jeg har funnet meg en ny liten hobby her. Det ga stor glede å holde på, og bruke noe av det jeg liker å holde på med sånn ellers 🙂

      Du er hjertelig velkommen tilbake 🙂 Ønsker deg en fin fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg