LITT SLITEN, MEN SNART TIL HEKTENE IGJEN

Jeg er jo tilbake fra Oslo nå. Kom hjem i går. Men jeg er superdupersliten. 

Visste jo at jeg ville være det, så det kom jo ikke som noe sjokk 😉

Men jeg er sliten på en god måte. For jeg hadde det utrolig kjekt denne helgen ♥

Kjempefint reisefølge gjorde turen verdt både tid, krefter og penger 😀

Sier ikke nei takk til en ny tur en gang om et år eller to 🙂

Jeg er i gang med et blogginnlegg om turen, med bilder og hele pakken. Men, når jeg er så sliten som nå, så tar ting litt tid. Alt går i sakte fart, og jeg må ha mange pauser. Derfor blir ikke noe lagt ut før i morgen 🙂


En liten selfie tatt i hotellrommet, med himmelsengen i bakgrunnen.

Jeg håper alle mine bloggvenner har hatt en fin helg, og en god start på uken ♥

 

 

#oslo #reise #tur #hotell #seng #blogg #weekend #helg

 

 

8 kommentarer
    1. Artig å høre at dere hadde en knall tur og blir spennende å se bilder 🙂 Da får man tåle at det kjennes på kroppen ei stund,, så lenge det går over 🙂

    2. Så fint bilde av deg…du er jo så nydelig, med herlig utstråling 🙂 Gleder meg til å høre mer fra turen..fint du er fornøyd:)…kjenner til det der med å bruke litt tid for å få til et innlegg..ikke stress 🙂 Nattaklem<3

    3. Så deilig å høre at du hadde en bra helg, deilig sliten er en mer positiv sliten liksom 🙂 Og hvile deg godt før du durer i vei igjen 🙂 Jeg har bare vært supertrøtt etter en litt dritt-helg. Men får brette opp ermene å gå løs på oppgavene 🙂 Ha en fin dag, vakre <3 klemmer <3

    4. dedicat: Takk for det 🙂 Ja, når man har det kjekt, så blir alle vondter og slitenhet underordnet. Og gode minner tar overtaket 🙂

    5. annebe: Tusen takk kjære du 🙂 En selfie må til en gang i ny og ne 😉

      Ja, turen var utrolig kjekk, så jeg er veldig fornøyd. Og heldigvis var helgen inne i en periode med ganske god form.
      Men nei, stresser ikke nå i etterkant. Da får ting gå sin vante gang 🙂

      Ha en fin dag i dag snille du 🙂 Klemmer <3

    6. frodith: Tusen takk 🙂 Ja absolutt enig med deg, deilig sliten er positivt. Men hvile må til uansett, ellers går jeg rett i kjelleren, og der er det lite koselig 😉

      Huff ja, jeg har sett det, at du har hatt en litt kjip helg :/ Hva enn det skyldes, så håper jeg at uken klarer å ordne opp. Og nå når påskeuken står for døren, at alt det dumme er jaget bort 🙂

      Ønsker deg også en fin dag kjære Frodith. Du fortjener kun alt godt <3 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg