RÅDLØS OG MOTLØS

Nå har jeg ikke fått lest blogg på en stund. Men til dere faste som jeg leser, som ikke har fått kommentarer på en stund, jeg kommer sterkt tilbake 🙂 Og kommer til å lese, men kanskje ikke kommentere på alle innlegg som har vært for flere dager siden 😉 Men om det blir i kveld, det vet jeg ikke.

Jeg er ikke helt i humør. For å si det sånn. Alt er nok en prosess. Det kommer til å gå seg til, regner jeg med.

Men akkurat i dag, er jeg nå helt vanvittig vinglete. Vet om noen som sikkert er lei av min vingling nå. Håpløst tilfelle.

Jeg får se om jeg klarer å muntre meg selv opp med litt tvangsfõring 😛 (Intern spøk).

I går hadde jeg en veldig kjekk kveld. Jeg hadde venninneforening med den ene gjengen. 2 venninner helt fra barneskolen.


Monica, meg og Kristine ♥

Og så var det alle arrangementene i dag, som jeg opprinnelig skulle på. Det er der vinglinga kommer inn. For så lenge man er på facebook, og kan kikke på gjestelistene, så bli jo min vingling komplett.

For opprinnelig hadde jeg planlagt å droppe alt. Fordi det krasjet med ting, og fordi jeg så noen på gjestelista jeg ikke ville se in real life. I alle fall ikke enda. Men så forsvant vedkommende fra gjestelista, og havnet på Kanskje lista. Og da øynet jeg muligheten til å likevel få meg en luftetur. Jeg har på forhånd mannet meg kraftig opp, mot hvisking og tisking.

Men først skulle jeg på avgansfest med min sønn og hans pappa, for Sandnes Videregående Skole.
Det var en kjekk markering. Mange flott oppkledde unge voksne, med foreldre/foresatte. Ballkjoler og dresser…De var så fine. Jeg ble helt rørt. Arrangementet foregikk i Kulturhuset, og det var stappfullt med folk. Og fin underholdning og flotte taler.


En flott gjeng fra min sønns klasse 🙂

Men underveis, midt i alt sammen, kikket jeg på gjestelisten igjen. Og der var vedkommende tilbake. Og da ble jeg nødt til å trekke meg. Ikke fordi jeg ikke var velkommen. Men fordi hjertet mitt fortsatt er knust, og det er ikke sterkt nok til å tåle hva enn som kunne skje, eller få se.

Så da sitter jeg her, og føler meg skikkelig uggen. Jeg kjenner ikke meg selv igjen. Har aldri hatt det på denne måten før. Utrolig hvor mye nytt man skal erfare, i en alder av 47, minus litt over en uke. 

Men alt i alt, så har jeg hatt en fin dag, og får nok en fin helg. Blir litt travel i morgen. 

Ønsker alle en flott helg 🙂

 

10 kommentarer
    1. Så synd det ikke blir noe utekveld på deg. Jeg er på mange måneder glad jeg ikke er på Facebook, enda mer å forholde seg til. Jeg har nok med bloggen jeg. Skjønner godt at du ikke orket å forholde deg til ting som blir vondt, man skal skåne seg for sånt når man ikke må. Og målet nå er jo å ha det hyggelig 🙂 Håper du får en fin helg uansett 🙂 Det unner jeg deg <3 Jeg og Hr Foridth har vært i gamle leiligheten og styret på 😛 Begynner å bli sliten kjenner jeg, vil gjerne bli HELT ferdig 🙂 Stor klem til deg <3

    2. Ikke tenk på at du må lese blogger ….noen ganger er det andre ting en har tankene sine mere på..og det er jo helt greit :)…men dumt du ikke har det så bra om dagen da…eller du har jo fine ting å glede deg over også da heldigvis..venninnetreff og avgangsfest for sønnen bl.a…det er jo hyggelig :))
      Det andre greiene vil vel kanskje føles vanskelig en stund…men det “glir over”etterhvert det også :)) Kos deg som best du kan i helga..og ta et par ekstra Smørbukk …det fortjener du :)) Klem<3

    3. Virker nå som du har flotte folk rundt deg, og det er gull verdt når man har det vanskelig på noen måte. Jeg støtter deg i å ikke utsette deg for noe du ikke helt vet hvordan du reagerer på. Tror jeg ville gjort det samme med de arrangementene. Holdt meg boret en stund.. Men drit i den tiskingen og hviskingen, slik vi det alltid være , det har jeg erfart..Sender gode tanker..

    4. Så trist at du har det sånn nå. Håper prosessen går fort over og at du ut på andre siden kommer glad og lettet ut 🙂
      Ikke tenk på at du ikke får lest blogger. Det tar tid og energi og du kommer tilbake når energien er der. Jeg har nesten ikke vært på blogg selv den siste måneden for nå er det jo utetid og blir lite datatid. Har fått linket ut noen bilder på instagram da for det er jo fort gjort 🙂
      Du får nyte de arrangementer du føler for å være med på og så kommer du sterkere tilbake på andre ting senere 🙂 God klem til deg ♡

    5. frodith: Det ble forsåvidt utekveld på meg. Jeg tok på meg støvlettene mine og gikk til byen min på egenhånd. Jeg visste det var flere som var ute. Og byen min er ikke så stor at man ikke klarer å finne en eller flere 🙂 Så det gjorde jeg 🙂

      Ja, Facebook kan være litt overfladisk og masete på en måte. Alt er så perfekt der. Og det kan faktisk slite litt på ja 😉

      Jeg har så langt hatt en fin helg ja. I dag var travelt. Har vært på drillstevne med datteren min. Det ble en førsteplass med troppen. Så det var kjempekjekt 🙂
      Nå er jeg helt ferdig. Sliten som få, så senga er heldigvis ikke langt unna 😉

      Skjønner godt at du begynner å bli sliten ja. Dere har jammen styrt på en stund med dette her. Så jeg krysser fingrene for at dere kommer i mål snarere enn snarest 🙂

      Stor klem til deg også <3

    6. annebe: Jeg blir å lese blogger, for rolige dager kommer. Og da er det kos å sitte å lese litt 🙂 Ja, er litt dumt at dagene er litt vanskelige og slitne. Men det går greit også. Er jo nokså vant til litt vanskeligheter av forskjellig art 😉 Men kjekt er det jo ikke. Veldige opp og nedturer for tiden, men passer på å nyte oppturene 🙂

      Og kjekke ting opplever jeg jo ofte…Så det føles jo bra og er jo et plaster på såret. Jeg planlegger å reise bort for å pleie meg selv og utmattelsen. Rett og slett bort fra alt her hjemme. En liten periode. Lage min egen hvilekur 🙂

      Kos deg masse du også, og ha en fortsatt herlig lørdagskveld 🙂 Klemmer <3

    7. maiken: Ja, jeg har mange fine mennesker i nærheten. Selv om de fleste er jo travle med egne ting og familier. Men kjekt å kunne treffes en gang i blant 🙂

      Ja, tror nok jeg må stå inne for akkurat det, å holde meg borte fra enkelte ting en periode. Men nå er kanskje ikke det så vanskelig, for nå begynner ferien øyeblikk, og da blir det nok litt roligere både her og der 🙂

      Hviskingen og tiskingen, den skal jeg nok klare meg uten, og klare å overse. Måtte bare la det synke inn, og modnes, før jeg fant at jeg vil holde det ut 🙂

      Tusen takk for de gode tankene <3 Ønsker deg en fortsatt nydelig lørdagskveld <3

    8. Åse Helen: De fleste prosesser går over en eller annen gang 😉 Hvor lang tid min prosess nå tar, det aner jeg ikke. Men jeg mistenker at det vil ta en stund. Men om sommeren bare kunne feste sitt solrike og varme grep om omgivelsene her, tror jeg mye kanskje vil komme gratis i prosessen. Det å få litt varme og sol, gjør noe med humøret og synet på livet 🙂

      Det tar tid å lese blogg ja. Men det er noe jeg også liker å gjøre. Selv om det av og til må hoppes over. Så at det av og til kan være litt periodisk, så får det bare bli sånn 🙂 Ja, er kjekt å se på instagram. Jeg har en tendens til å glemme instagram selv. Men så plutselig husker jeg på at jeg har det 😉 Er kjekt å følge deg der 🙂
      Ha en fortsatt fin lørdagskveld 🙂 Og god klem til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg