FRODITHS BILDEUTFORDRING: DYR I SORT/HVITT

Jeg synes det er kjekt å være med i konkurranser her i bloggverdenen. Men det har vært lite av det for min del i det siste. Fordi jeg ikke har vært helt i form til å delta i så mye.

Men nå var det en artig utfordring hos Frodith, som jeg hadde veldig lyst å være med på. Du kan se hennes oppfordring HER 🙂

Siden jeg ikke er i form for tiden, og har hatt en veldig hektisk og aktiv helg, skal ikke dagen i dag brukes til annet enn hvile. Og det tror jeg hele uken skal bli brukt til faktisk. For om en uke blir det tur til Oslo, og da blir det nok noen hektiske dager der 🙂 Må lade batteriene litt innen jeg reiser 🙂

Så derfor har jeg gravd meg litt ned i bildesamlingen min, og den er ganske stor.

Utfordringen gikk ut på å legge ut et bilde i sort/hvitt, av et dyr. Og man trengte ikke å gå ut og lete etter en elefant eller noe sånt.
Men så er det nå en gang sånn, at elefant er mitt favorittdyr. Veldig synd jeg ikke kan ha en selv. Men jeg har da noen bilder av elefanter. Og da fant jeg et, som jeg liker veldig godt. Det er et bilde med litt action i 🙂

Håper det blir godkjent 🙂
Og tusen takk til Frodith, som holder oss engasjert med kjekke aktiviteter 🙂

Bildet tok jeg i en dyrepark i Roma i forrige sommer.
Jeg synes egentlig det er trist at store dyr må bo på så avgrensede områder. Men det så ut til at de her dyrene fikk godt stell og hadde det bra da vi var der. Denne her var litt leken, og laget litt show da vi sto og så på 🙂 (Og jeg kan stå leeeeenge å se på elefantene)

#utfordring #bilder #foto #fotoutfordring #sorthvitt #dyr #elefant

17 kommentarer
    1. Ha-ha, morsomt at du faktisk hadde et elefantbilde da 😀 Når jeg sa det ikke trengtes 😉 Denne var jo så herlig. Den hadde vært flott uansett farger den <3 Nå er det noen bilder rundt omkring allerede 🙂 Og jeg skal nok vise de samlet til slutt 🙂 med linker <3 Moro at folk blir med da 🙂 klemmer <3

    2. Det bildet var supert ..litt “mektig”liksom …du er flink med bilder 🙂 Håper du får hvilt deg masse..er litt ekstra sliten om dagen jeg også..litt “stressa”..uten at jeg har mye å gjøre..:)) Klem og fin dag videre <3

    3. frodith: Hehe…Ja, når du nevnte det med elefant i din invitasjon, så tenkte jeg at det var nettopp det jeg ville vise frem. Men det er jo ikke så mange av dem i kalde Norge da 🙂 Og siden du også skrev at det var lov å bruke arkivet, så passet det veldig godt til min dagsform 🙂 Så denne var selvsagt å være med på 🙂
      Tusen takk, ja jeg liker kjempegodt dette bildet her. Et av mine favoritter 🙂
      Gleder meg til å se hele utvalget 🙂

      Klemmer <3

    4. Elin Slåen: Tusen takk 🙂 Ja, lekne elefanter er utrolig elegante, hvor rart det enn høres ut 🙂

      Innlegget tror jeg blir publisert når du får opp feilmeldingen. Jeg åpnet en ny fane og sjekket. For jeg slet også. Men det var ikke noe problem…..

    5. Margrethe: Tusen takk 🙂 Ja, bildet er tøft, og sjeldent. For jeg har mange elefantbilder, men de er alle dorske og sløve, mens denne her var livlig og artig 🙂 Og man må jo til utlandet for å finne elefanter også da, og der i Italia var det jo varmt og godt, så den likte seg nok godt der 🙂

    6. annebe: Tusen takk .) Ja, det blir mektig når det store dyret er i bevegelse 🙂 Blinkskudd det der føler jeg 🙂

      Ja, litt dårlig sommer kombinert med dårlig form, da blir man både sliten og stressa. Jeg var bedt med på hytta denne helgen. Skulle opprinnelig reise i dag. Men jeg visste at det ble en hektisk helg, og at dagen i dag nok ikke ville være min beste dag. Så jeg måtte takke nei. For det stresser meg sånne små ting som at noen venter på meg, å holde klokkeslett, og skal måtte kjøre langt når formen er laber. Så da er det bedre med sånne kortsiktige ting. Det ville nok vært bedre om jeg ikke skulle kjøre alene. Så neste gang blir sikkert datteren min med, og da er det mye bedre 🙂
      Ha en god og avslappende dag videre du også 🙂 Varm klem <3

    7. Så fint bildet av elefanten var. Elefanter er kloke dyr har jeg forstått. Bra den hadde det bra, dyr skal også ha det bra.
      Håper formen din stiger utover. Jeg skulle også vært i Oslo på slutten av kommende uke, men så har jeg ingen til å passe boffen. Så det er dumt.

    8. BforB: Tusen takk 🙂 Ja, dyr skal også ha det bra 🙂

      Formen i dag er jammen ikke god. Det har vært så iskaldt denne helga at jeg har frøset en del, både hjemme og ute. Så det preger meg også, i form av at jeg føler jeg brygger på noe i dag. Og feberen har steget også. Så er sløv i dag. Men har ikke så mye jeg skulle gjøre likevel, så det går bra 🙂 Koser meg med å lese litt blogg imellom 🙂

      Synd du ikke kommer deg til Oslo. Men kanskje en annen gang <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg