JEG FØLER MEG HELDIG ♥

I dag har jeg fått en oppfordring av Frodith, til å skrive og fortelle om hvorfor jeg er heldig. Og for meg, så er nettopp det et fokus, for å klare å holde på humøret og forstanden, oppi alt hverdagsstresset man ellers har 🙂

Jeg har alltid vært heldig, for jeg er født i verdens beste land ♥ Man kan klage så mye man vil om ting og tang her i landet, men fakta er at vi er heldige som har muligheten til å bli syk eller på annen måte komme i uføre, og fortsatt få hjelp. Vi er heldige fordi vi (vanligvis) har 4 årstider og en variert og vakker fauna. Og vi er heldige fordi vi får lov til å være selvstendige individer, alle som en 🙂

Jeg er heldig som etter en del prøving og feiling, har fått to flotte barn, gutt og jente, som jeg er uendelig stolt av, og enormt glad i ♥

Jeg har en fantastisk lillebror, med kone og 3 barn, og vi har et godt samhold.

Jeg er heldig som har hatt 2 foreldre som har elsket meg grenseløst, og som jeg selv også har fått elske.

Jeg er heldig som har fått være meg selv, med mine feil og mangler, og gode egenskaper.

Jeg er heldig som har et nettverk av venner, både in real life, og på nett, som er med på å gjøre min tilværelse fargerik og levende.

Jeg er heldig som kan både skrive, lese og fotografere. Noe som gjør at jeg har følelsen av å kunne bidra 🙂

Jeg er så glad for at jeg har oppdaget turgleden, beste trimmen i verden 🙂

Jeg er så glad for at jeg både kan se, høre, smake og føle.

Jeg er glad for at jeg får leve livet mitt, uten for mye innblanding 🙂

Jeg er uendelig heldig som har evnen til å finne glede i de små ting. Det er det som gjør livet til en dans 🙂 Og over alt finnes de små ting, som gir store gleder ♥

Og så er jeg heldig, som kjenner til vakre mennesker, som kan få denne oppfordringen videre, til å fortelle om seg og sine heldige ting i livet ♥

Og den oppfordringen går til:
Natheless, Utifriluft og Maikensnattblogg 🙂
(Om dere 3 har fått oppfordringen fra andre allerede, så er jo det bare kjekt, da gleder jeg meg til å lese)

 

#blogg #oppfordring #utfordring #heldig #glede

 

 

20 kommentarer
    1. her har du virkelig fått fram hvor mye dei fleste av oss har å være takknemlige for,ja vi er heldige som bor i Norge :)) kjekt å lese om det du er heldige for

    2. Takk for utfordringen. Vi har mye å føle oss heldige for….. jeg lager et innlegg i morra! Kos å lese hva andre føler – vi har alle forskjellig vinkling og forklaring på hvorfor vi er så heldige! 🙂

    3. Bra å ha fine ting å glede seg over selv om en har vanskelige ting i livet også :)) Fint å se at det er mye positivt i livet ditt :)) Nå har akkurat begge gutta spist risengrynsgrøt med oss her…det synes jeg er koselig :)) Klem og fin kveld <3<3

    4. Her har du nevnt mye av det som virkelig gjør livet verdt å leve. Ting som det er fort gjort å ta som en selvfølge….men som betyr så uendelig mye når vi tenker etter! 🙂

    5. Så flott Eva 🙂 Det er deilig å sette fokus på hva man er heldig for 🙂 Da blir man litt mer glad også 🙂 Gøy å se hvor mye forskjellig folk velger som SINE på listen 🙂 Koselig du tok utfordringen 🙂 KLemmer og kos til deg <3

    6. Er vi ikke heldige? Herlig å tenke sånn! Men hjelp, jeg er jo utfordret!!!!! Festlig du! Ja, jeg er så heldig i dag, at jeg legger ut et innlegg ganske snart! 🙂 Ha en strålende aften!!!!

    7. Sånn nå var det gjort! Vi er ganske enige alle sammen om hva som gjør oss heldige. Det er de små ting som egentlig er store!!!!! Klemsiklem 🙂

    8. Margrethe: Ja, det er sant det, vi har forskjellige ting vi ser som heldig, og det er kjekt å lese alle sine versjoner 🙂 Gleder meg til å lese din <3

    9. annebe: Ja, det synes jeg er bra, at man kan huske på det som er positivt, og fremheve de tingene 🙂

      Høres veldig koselig ut med grøtfest hos dere. Familie er noe av det aller viktigste 🙂

      Klem og fine kvelden til deg også <3

    10. karidansen: Tusen takk 🙂 Det er jeg glad for å høre 🙂 Det er ofte det vi tar som en selvfølge, som faktisk er selve livet <3 Sånn tenker i alle fall jeg 🙂

    11. frodith: Klart jeg tok utfordringen 😀 Så lenge ikke helsa står på spill, så utfordres jeg gjerne 😀 😉

      Og jeg er enig med deg, det er gøy å se alle sine forskjellige lister. Man får en liten oppvåkning også da 🙂

      Kos og klem til deg også, med ønske om en herlig helg <3

    12. natheless: Ja, vi er virkelig heldige 🙂 Og spesielt kjekt å få penset tankene på akkurat det 🙂
      Jeg gleder meg til å lese hva du har i ditt heldige innlegg 🙂

      En riktig god kveld til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg