HJERTEDAGEN

Jeg er kanskje litt kjedelig når jeg sier at dagen i dag, er hentet fra det store utland, av handelsstanden.
Ene og alene for å få folk til å handle noe de egentlig ikke trenger.

Selv liker jeg å vise min kjærlighet hver eneste dag. Til dem jeg er glad i. På forskjellige måter ♥

Og i dag er ikke noe unntak 😉

Jeg markerer gjerne dagen litt ekstra ♥

Og i dag valgte jeg å gjøre det med en god frokost, helt alene ♥

Jeg benytter anledningen å ønske alle mine venner og familie, og mine aller mest kjære, en herlig god dag, med hjertene litt ekstra i fokus. Og så vil jeg si at jeg er like glad i dere hver eneste dag, året rundt ♥

♥ Happy Valentine’s ♥

God ♥ klem
fra meg

 

 

#valentines #hjerter #kjærlighet #venner #familie #glede #romantikk #mat #merkedag

18 kommentarer
    1. Jeg er jo enig med deg.
      Dagen er hentet fra det store utland. Det er en dag for det meste nå til dags 😀 men det gjør egentlig ingenting. Vi viser de vi er glad i at vi er glad i de året rundt. Om noen vil vise det litt EKSTRA på en slik dag, er det koselig også 🙂
      Såg ut til å være en nydelig frokost det der ja 🙂
      Nyt dagen !

    2. Det er viktig å uttrykke kjærlighet på ulike måter hver dag, og noen dager vise det ved gjøre noe litt utenom det vanlige! 🙂 Happy Valentines Day til deg! <3

    3. Jeg feirer ikke noe særlig, verken det ene eller det andre. Men feire LIVET kan vi jo gjøre 🙂 Litt hver dag, og litt andre dager for de som vil 🙂 KLemmer <3

    4. Er så enig med deg! Man må vise det hver dag…ikke en dag i året..men kanskje noen trenger en slik dag..men det er jo egentlig litt sørgelig..Ha en god kveld!

    5. Etdiktomdagen: Ja, dagen er veldig komersiell egentlig. Men er jo litt kjekt å vise litt ekstra oppmerksomhet også den dagen da. Selv om man er like glad i, året rundt. Jeg valgte å bytte profilbilde på Facebook. Til et hjertete av meg og kjæresten. Det kostet meg ikke et øre, men gledet desto enda mer <3

    6. karidansen: Ja, jeg er enig med deg 🙂
      Jeg valgte å bytte profilbilde på Facebook, til et hjertete av meg og kjæresten. Det kostet ikke noe, og gledet desto mer <3 Veldig kjekt det <3

    7. frodith: Helt sant som du sier det 🙂 Livet må jo feires hver dag på en måte. Vi er jo heldige som er her og kan gjøre det 🙂
      Klemmer <3

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, om noen trenger akkurat den dagen for å vise kjærlighet, så er det litt trist egentlig. Men man kan jo egentlig vise kjærlighet hver dag hele året, og litt ekstra akkurat den dagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg