DANS (Frodiths challenge)

Jeg drister meg til å være med på en challenge igjen. Veldig lenge siden sist. Jeg håper at jeg klarer å få til alle dagene 🙂

Det er Frodith som har utfordret denne gangen. Du kan lese om det HER.

1. dagen handler det om dans. Og dans kan jo egentlig være så mye. Jeg gikk gjennom en haug av bildene mine, og fant mye jeg kunne tolke som dans. Så det ble litt valgets kval.

Men jeg besluttet å velge et bilde som handlet om dans, i ordets “rette” forstand. Jeg har brukt bildet før, i en annen challenge. Men det er et bilde jeg liker veldig god, og derfor bruker jeg det omigjen 🙂


 

Bildet tok jeg i november 2015, da jeg var på drilloppvisning. 

For dem som ikke har fått det med seg, så har jeg en datter som driller. Og jeg liker å gå på oppvisninger og det er også kjekt med konkurranser. Det å se disse ungdommene danse og drille, den kroppsbeherskelsen de har, musikken de velger, og den flotte dansen de utfører, enten det er solo, eller i duett, tropp osv., det gir meg stor glede og litt mentalt påfyll.

Denne troppen her fikk sølv i NM sist sommer for det nummeret de fremfører på bildet her. Da hadde de noen andre drakter på seg, og det ville gitt et annet bildeuttrykk enn her når de er kledd i svart.

Da gleder jeg meg til å se andres bidrag til challengen. Jeg vet om flere som er med, og det er kjekt å se hvordan de løser temaet 🙂

 

 

#dans #glede #challenge #frodith #vårchallenge #utfordring #foto #vår 

 


 

20 kommentarer

Siste innlegg