SKYER (Frodiths utfordring)

Nå har jeg kommet til dag 6 i Frodiths vår challenge 🙂

Det handler om skyer 🙂

Og de har vi veldig mye av her på Vestlandet. Dessverre alt for mye.

Men iblant klarer solen å jage skyene litt. Og noen ganger får vi til og med se litt glimt av blå himmel.

I dag er en sånn dag, hvor det er en del skyer, men også litt sol.

Siden jeg enda sitter her i morgenkåpen, skal jeg ikke forstyrre noen med å gå ut og knipse skyer. Jeg hadde vel skremt vettet av både den ene og den andre. Så jeg har valgt et relativt nytt bilde fra mitt arkiv.

Bildet har jeg lagt til noen ord jeg fant på nettet, og så har jeg brukt det som Forsidebilde på Facebook.

Jeg har ikke helt klart å bestemme meg for hva disse skyene forestiller, men noen ganger ser jeg et hjerte i midten, mens andre ganger ser jeg et dragsug som går inn i det ukjente 🙂 Men samme hva det er, litt skyer og blå himmel, er noe som gjør meg i godt humør ♥

I går ble en litt travel dag og jeg fikk ikke tid til å svare kommentarer eller lese blogg. Og nå skal jeg øyeblikk ut i solen litt, mens vi fortsatt har den. Så da skal jeg oppdatere meg på bloggen litt senere 🙂

Jeg ønsker alle sammen en strålende lørdag ♥ 

 

 

#utfordring #challenge #foto #skyer #himmel #frodith

22 kommentarer

Siste innlegg