MEG GJENNOM PÅL SIN KAMERALINSE

Jeg pleier jo å ha med en selfie ofte når jeg skriver innlegg her, men denne gangen skal dere slippe det. I stedet skal dere få masse bilder av meg, fotografert av Pål 😉

Jeg kan love at det er ikke alt som er like flatterende 😛

Påsken har gitt gode fotomuligheter, da været har vært helt nydelig (litt kaldt, og mye sol), og vi har vært mye ute. Godt påkledd så klart.

Jeg begynner likegodt med det siste bildet først 🙂 Her er bildet fra påskeaften, og vi er ute og spiser, og feirer at vi har vært sammen i 2 måneder ♥ Vi er hjemme fra påskeferien, og befinner oss i Sandnes. Vi gikk hjemmefra meg, og til Sandnes. Været var flott, og vi var i godt humør 😀 Indrefilet ble den eksklusive maten på våre tallerkener. Og jeg hadde vin til maten, mens Pål gikk for mørkt øl denne gangen 🙂

  

Her er et glimt fra terrassen på hytta. Vi har vært ute på tur alle sammen, og venter på grillede pølser i godværet.
Jeg ser enormt konsentrert ut, så jeg aner ikke hva jeg holder på med, men jeg tipper at jeg sjekker bildene på kameraet mitt 🙂
Må jo også nevne at luen jeg har på, fikk jeg av Pål. Den ble kjøpt i Vanse 🙂

En annen dag vi også skulle grille. Denne gangen på anneksterrassen. Det var på annekset vi sov, jeg og Pål. Og godt var det, for vi var ikke mindre enn 9 stykker på hytta, og da blir det en del “støy” for mine sensitive ører. Men i annekset var det god hvile for ørene, til alle døgnets tider 🙂

Her er en ettermiddag hvor Pål og jeg dro på fototur til Lista Fyr sammen med Amalie og nevøen min, Thomas. Det kan se ut som at jeg utgjorde hovedmotivet for Pål i alle fall. Men himmel…sjekk den benstillingen på det ene bildet i denne collagen 🙂 Jeg lo godt da jeg så disse bildene 😀

Her er en collage til fra samme tur… Pål knipser masse bilder av meg, og av og til oppdager jeg dette, og får en lynrask anledning til å smile og se “normal” ut 😉

Jeg tror helt seriøst at jeg må begynne å bli litt mer bevisst på hvordan jeg bruker bena 😀 Jeg har i alle fall en besynderlig hvilestilling når jeg står stille 😉

Her oppdager jeg tilfeldigvis at Pål står med kamera når jeg kommer ut av et underjordisk rom/bunkers ute med Lista Fyr. Jeg ser litt overrasket ut ja 😉

Det ble en tur til Lomsesanden med hele gjengen en av dagene. Og jeg er som vanlig travelt opptatt med å fotografere 😉 Så dette bildet er nok av meg i kjent positur 😉

Og så henger jeg meg på de andre, og passer på at alle er med 😉

En fin tur i godt landskap 🙂

En kveld skulle vi se på solnedgangen ute ved Lista Fyr. Og her er jeg i bedagelig hurtigfart helt til høyre i bildet 🙂

Hjemreisedagen på påskeaften var det å skrive i hytteboken. Og det gjør jeg så godt jeg kan, i ekte Evaswindow-stil, men uten pc og digitale bilder. Da er det håndskrift og tegnede illustrasjoner som gjelder 🙂

Det har vært en flott påske. Masse nydelig vær, flotte turer, god mat, og litt jobbing med kjøkken etter vi kom hjem. Men vi har hatt tid til tur og kos imellom jobbing også.

Borte bra, hjemme best ♥

Ha en fortsatt fin 2. påskedag 🙂     

24 kommentarer
    1. Jernbanefrua..: Ja, jeg er jo ekte selv om jeg får smile til kamera 😉 Men helt greit med ubevoktede øyeblikk også 😀 Siste dagen er god, og været nytes. Nå blir det dårlig vær fremover såvidt jeg har hørt 🙂

    2. fruensvilje.blogg .no: Ja, det er helt sant…det er sånn vi er 😀
      Påsken har vært veldig kjekk. Skal leve en stund på den jeg 🙂

    3. Mange artige positurer her ja! Fotografen er nok henrykt over alle blinkskuddene! 😉 Ser i alle fall at til at du/dere har hatt en trivelig påske! <3

    4. Ser du har hatt det fint, men at det har vært kaldt, du er flink å kle deg godt hvertfall.
      Å komme hjem er alltid godt, og kjøkkenet blir ferdig , får bare ha tålmodighet….

    5. Ser ut som en trivelig påske :)) Artig med slike bilder da… fin var du selv når du var uforberedt på bildene..og den benstillinga var litt komisk ja..hehe..:)) Fint at det virker som du og Pål har det trivelig sammen.. Klem og fin uke videre til søte deg <3

    6. maiken: Ja, i det kalde været er det viktig å kle seg godt, og den jakken jeg har, er den beste noen sinne på min kropp i minusgrader 🙂

      Kjøkkenet blir ferdig, men det tar tid 🙂 Gleder meg til alt er gjort 🙂

    7. Margrethe: Vi hadde en flott påske, som jeg ikke tror blir glemt med det første. Og masse fine bilder ble det ja…både av den ene og den andre 🙂

      Klem <3

    8. annebe: Vi har hatt en kjempefin påske, og trives veldig godt sammen. Og da blir det jo en del bilder for å få med alle de kjekke opplevelsene 🙂
      Bena mine er vel en historie for seg 😉 Hehehe 😀

      Ha en fortsatt fin uke du også, håper på vårlig og fint vær <3 Klemm <3

    9. Toini: Ja, det er i grunnen veldig kjekt det å ha litt bilder av seg selv også. I alle fall når man selv oftest er fotografen 😉
      Det var en kjekk tur 🙂

      Ha en fortsatt flott uke 🙂

    10. Du er jo bare helt skjønn <3 Å det fineste å varmeste jeg vet om <3
      Så var det jo lit moro med ben stillinga de da 😉 siden du har et lit artig bilde av meg å en lit snodig gange 😉
      Stolt av å få være din <3 Kyss & klem

    11. Pål A Eriksen: Hihi…ja, hevnen var søt der, det må jeg si…Så da er vi to om å være litt bevisste 😉 Men er jo bare til å le av da…vi er jo oss uansett 🙂
      Veldig stolt av å få være din også <3
      Kyss og klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg