IKKE GLEM KONKURRANSEN…..

Nå går helgen mot slutten, og en ny uke begynner snart. Selv skal jeg på reisefot i et par dager mutters alene.

Men jeg kan ikke bare reise bort, og la dere igjen alene, uten å komme med en aldri så liten påminnelse 😉

For jeg lurer på om du har nyttet helgen til noe fornuftig, som f.eks. å finne motiver til fotokonkurransen min, Forfall?

For det ER jo fornuftig, ikke sant? 😉

Da jeg gikk i Rogaland Arboret på fredag, fant i alle fall jeg et motiv som passet inn i den kategorien.


En litt sliten benk ved et vakkert tjern. Men her får du altså ikke se tjernet. Det får holde at du får se den rustne bolten, som holder deler av benken sammen 😉 Tjernet kan du se hvis du går inn på dette innlegget HER

Og for å se betingelsene for konkurransen, og det hele, kan du klikke på konkurranseplakaten under her 🙂

Og selv om du ikke har fått utnyttet helgen til akkurat denne fornuftige aktiviteten, så har du jo sikkert noen muligheter i uken som kommer 🙂
Men ikke glem fristen på fredag 23. oktober klokken 15.00.
Noen har allerede brukt helgen godt, og inboxen begynner å fylles med fine bilder…og jeg fryyyyder meg 😀

Masse lykke til, tvi tvi, break a leg og alt det der.
Jeg gleder meg til å se flere resultater. 

16 kommentarer
    1. natheless: Ja, det er fort gjort å glemme…Og derfor tenkte jeg å mase litt innimellom 😉 Vil jo at alle skal få en mulighet 🙂

      Tusen takk for det…gleder meg til tur 🙂

      Klemmer godt tilbake 🙂

    2. Jeg har et bilde på lur om jeg ikke finner noe nytt, jeg har et jeg har vist og tatt for lenge siden. Men kanskje jeg finner noe nytt før tiden er ute 🙂 Håper du får en fin tur <3 Kos deg masse <3 Fint bilde du har her da 🙂 Jeg har tatt mange, men ingen som passer helt 🙂 Klemmer <3

    3. frodith: Det går sikkert bra om du velger ett du har vist før, i alle fall hvis det er en stund siden…Men uansett…Må jo delta vet du…Og kanskje finner du noe nytt du ikke har tatt bilde av før 🙂 Ta tiden til hjelp, og ikke stresse 🙂

      Tusen takk. Ja, jeg skal kose meg jeg 🙂 Trenger å komme meg bort litt 🙂

      Klemmer godt tilbake <3

    4. fruensvilje: Tusen takk for det 🙂 Gleder meg til tur 🙂

      Sandvedparken ja 🙂 Der er det veldig fint å gå tur. Jeg har gått en del der også. Og trodde jeg hadde et innlegg om det også…Men kunne ikke finne det i registeret. Er nok på tide å lage et nytt i såfall 🙂

      Ha en fin søndagskveld <3

    5. birdbay: Det var veldig koselig. I grunnen helt perfekt 🙂 Nå kunne jeg styre tiden min som jeg følte for 🙂
      Med ønske om en fortsatt fin uke 🙂

    6. dedicat: Ja, sånt er det jo innimellom. Man kan jo ikke sitte foran bloggen hele tiden heller. Man har jo et liv, tross alt 😉 Nå har jeg selv vært fraværende i noen dager, så må lese meg opp litt tenker jeg. Ser frem til å se hva du finner på hvis du blir med i konkurransen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg