JEG ER SUPERSTOLT MAMMA ♥

God morgen 🙂

I dag blir enda en travel dag. Jeg er veldig sliten nå, men er vel sånn at jeg står på til jeg stuper. Burde vel snart ha enda en Sydentur, sånn at jeg kunne få hente meg inn igjen litt 😉

Nå er det ikke sånn at all travelheten er av det ubehagelige slaget. Men også sosiale eventer sliter veldig på når man ikke har det overskuddet man gjerne skulle hatt. Så jeg går kraftig på sparebluss nå for tiden. Men siden mye ikke er negativt og jeg i tillegg går mye på tur, så beholder jeg i alle fall det gode humøret. Og da går det nokså greit. Jeg ser frem til en liten pust i bakken snart 🙂

En av de virkelig kjekke tingene jeg har opplevd denne uken, skjedde i går. Da var det nemlig høstkonsert med Hana Skolekorps.

Denne gang skulle ikke datteren min drille.
Men hun skulle synge ♥

Og foran et betalende publikum, fremførte hun Imagine, akkompagnert av skolekorpset.

Jeg fikk i etterkant mange flotte kommentarer fra mennesker som visste hvem hun var, men ikke ante at hun kunne synge 🙂 Veldig varm og kjekk opplevelse.
Jeg filmet selvsagt opptredenen, og nå vil jeg gjerne dele den her på bloggen også 🙂


Og før jeg haster videre på dagens eventer, som i grunnen bare er av det gode slaget, så vil jeg minne om avstemningen i fotokonkurransen min, Forfall. Har du ikke sett alle de flotte bildene, og gitt din stemme, kan du gjøre det HER!

Ønsker alle en strålende høstsøndag ♥

(Og snart kommer jeg også inn og leser blogg igjen, gleder meg veldig til det)

 

#musikk #amalie #imagine #johnlennon #skolekorps #hana #konkurranse #solist

24 kommentarer
    1. Ja der skjønner jeg veldig at du er stolt, for en flott jente og nydelig stemme:) Ønsker deg god bedring og håper at du kommer deg raskt til hektene igjen fine du:) En nydelig søndag ønskes deg også:)

    2. Så moro å se henne i aksjon også. Har jo hørt lydopptak tidligere. Merker særlig i partiene der hun “trøkker ” til at hun har STEMME. Rolig og fin fremtreden har hun også – ikke noe jåleri, tilgjorthet og fjas! Så, skjønner
      godt at mamma er stolt!!! Ønsker deg ei fortsatt fin helg!! 😀

    3. Jeg får gåsehud av velbehag. Hun er jo stjerne!Stolt kan du være med rette! Håper dagen din blir eventyrlig vakker!!! 🙂 Ja, jeg har stemt!!!! 🙂

    4. Så flott det var 🙂 Klart du skal være stolt 🙂 Jeg laget litt reklame for konkurransen din nettopp 🙂 Håper dagen blir fylt med noe godt, og energigivende, uansett 🙂 <3 klemmer <3

    5. Sant..noe travelhet kan være positivt også …men stress er ikke bra da :))
      Unnskyld utrykket..men fyyyy flate så fint hun synger..og det der er ikke en lett sang heller..fikk frysninger jeg :)) Du har all grunn til å være stolt :)) Ønsker deg en fin dag videre og klem fra meg <3<3

    6. birdbay: Tusen takk 🙂 Ja, vet ikke hvem hun har sangstemmen fra, men hun har i alle fall greid å utvikle den veldig bra 🙂
      Jeg trenger å hvile litt nå. For nå smerter det ganske mye i kroppen. Så skal ta det veldig med ro i begynnelsen av uken nå 🙂
      <3

    7. karidansen: Ja, du har jo tidligere fått høre lydopptak, så du visste litt hva du hadde i vente 🙂 Og hun er ikke sjenert når hun står på scenen og synger, og da låter det jo bra 🙂 En naturlig jente, heldigvis 🙂
      Tusen takk for det <3

    8. natheless: Kjekt å høre om gåsehuden. Det er så kjekt å dele sånt synes jeg 🙂
      Dagen min har vært fin. Men nå er jeg helt gåen. I morgen skal jeg hvile, mesteparten av dagen 🙂

    9. traust: Tusen takk 🙂
      Jeg har nå akkurat kommet hjem fra min bror, der har jeg blitt oppvartet etter alle kunstens regler. Det gjorde godt 🙂

    10. frodith: Tusen takk for det 🙂 Og reklame kommer som regel alltid godt med 😀 Takk for det.

      Dagen har vært veldig god 🙂 Men litt slitsom likevel. Kjenner det i hele kroppen nå 🙂
      Fine kvelden til deg søte du <3 Klemmer <3

    11. annebe: Positiv travel i dag i alle fall. Men det er ikke alltid sånt 🙂

      Hihi….fint uttrykk når det er positivt ment 😀 Tusen takk. Hun synger ut den jenta der, så jeg er megastolt jeg ja 🙂

      Ønsker deg en herlig kveld, kos deg 🙂 Klemmer godt tilbake til fine deg <3<3

    12. Jeg har stemt, tralala, mange fine bilder 🙂 hadde jeg tenkt meg om, hadde jeg fakstisk hatt et par selv, men så er jeg så vant til kun å tenke på andres bilder at jeg kom ikke på det 🙂

    13. Mariann Sæther Tokle: Hehe…Ja, ofte er det sånn, at man tenker på andre først, og seg selv til sist 🙂 Jeg håper du deltar en annen gang da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg