FRISTEN FOR Å STEMME GÅR SNART UT

God morgen alle sammen. Håper alle er like hele etter en kjekk feiring av nasjonaldagen vår i går. Selv er jeg ikke i særlig god form, men hadde en kjempekjekk dag, som jeg skriver om i mitt neste innlegg 🙂

For her i dette innlegget, vil jeg bare minne alle som ikke enda har vært inne og stemt, at fristen for å stemme på fotokonkurransen “Norge i våre hjerter” går ut i kveld kl. 18.00.

Du kan stemme ved å klikke deg inn på bildet, og følge instruksjonene der 🙂

Det har kommet inn mange stemmer, men vi tar gjerne imot flere ♥

Vinneren blir presentert i kveld 😀

Ha en nydelig 18. mai ♥

 

 

#konkurranse #foto #fotokonkurranse #norge #hjerter #glede

 

6 kommentarer
    1. Ha en så god dag du kan i dag! Så ønsker jeg de som ligger øverst på listen et lykke til! Men alle bildene er jo vinnere da! hihih

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂

      Ja, alle bildene er vinnere, og alle vil bli presentert på nytt, med navn 🙂 Og en vil bli premiert…eller kanskje to…for det er meget tett i teten 🙂

      Fin dag til deg også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg