SNART HELG

Ukene flyr avgårde 🙂 Og snart er det helg 🙂

Jeg brukte flere dager på å komme meg fra forrige helg. Og det blir vel litt reprise på det når neste uke starter 😉

For denne helgen her blir også innholdsrik. Men likevel litt roligere 🙂

I morgen kveld skal jeg på konsert 😀 Og det er årets happening her i distriktet.

For da skal MODS på scenen. I morgen og lørdag har de konserter på Viking Stadion. Og flere andre kjente band og artister skal også på scenen, før Mods 🙂
Jeg gleder meg såååå mye ♥
Mods er jo min ungdomsmusikk. Og utsolgt for fulle hus denne helgen. Utrolig kjekt 😀


Bildet er lånt fra www.viking-fk.no

Det er broren min som blir med meg på konsert 🙂 Jeg kjøpte billettene i høst, og han fikk en billett i bursdagsgave fra meg. Gleder meg til det også. Ikke så ofte vi har anledning til å gjøre så mye sammen 🙂

Og så har jeg et søskenbarn fra Haugesund, som også skal på Mods konsert. Men det er på lørdagen. Og han og kona kommer med båt, og ettersom jeg har forstått, legger de til kai i Sandnes. Og da skal jeg tilbringe tid med dem også. DET gleder jeg meg også veldig til 😀

På lørdagen, skal jeg delta i et løp 🙂
Jeg skal ikke løpe, men gå. Og distansen er 5,5 km.

Jeg tenkte at det kunne være litt kjekt å være med på, og blir jo da dagens tur for meg 🙂

Løpet arrangeres av New Chance, som er en stiftelse som ble startet for å drive et barnehjem i Kongo.


Bildet har jeg lånt fra arrangementsiden til New Chance på Facebook.
Løpet arrangeres samtidig i Norge, Kongo og Brasil 🙂

Jeg ser frem til dette også, og gleder meg veldig 🙂

Resten av helgen blir rolig, såvidt jeg vet 🙂

Så kanskje klarer jeg å lade batteriene på søndagen allerede, sånn at jeg får en grei start på neste uke 😀

Nå er det kvelden her snart. Jeg har vonde smerter i bena nå, så det blir nok urolig søvn på meg kommende natt. Men jeg får heller dagdrømme litt mens jeg venter på at søvnen skal innhente meg 🙂
Skal nå kikke innom noen blogger først, før dagen er helt over her 🙂

Har du kjekke planer for helgen?

PS: Minner om fotokonkurransen som har frist til 20. juni. Du finner reglene HER!

#konsert #mods #artister #vikingstadion #newchance #veldedighet #løp #peacerace #peace 

8 kommentarer
    1. Så bra du har noe å glede deg til og hyggelig at du og broren din har så god kontakt (Virker slik i alle fall :)) Vi skal ikke noe spesielt ..men en kaffe i byen på lørdag blir det nok.. og er været bra blir det forhåpentlig vis å nyte sola… for meg er slike helger de beste..:)) Skal se å få sendt et sommerbilde snart. Klem og god bedring med bena<3

    2. Du må ha lykke til i løpet, og ha en god helg…prøv å ikke gjør alt for mye..og slutt i tide..ha en god kveld og natt!

    3. kjekt å ha hyggelige ting å se frem til når helgen kommer,og konsert er ikke det verste valget ))
      Tenker vi har en rolig dag i morgen,søndag derimot skal vi i familieselskap og feire 3 bursdager

    4. annebe: Ja, vi har god kontakt 🙂 Men livet er travelt, og han har kone og 3 unger, pluss en bedrift å holde styr på, så det er ikke alltid så lett å få ting til å klaffe 🙂

      Høres ut som en fin helg. Synes slett ikke det gjør noe om alt er rolig. Og sola, den MÅ jo komme synes jeg 🙂

      Gleder meg til å få bilde 🙂

      Bena har roet seg litt nå. Vandrende smerter som jeg sliter mye med. Blir nok en grei natt 🙂

      Klem <3

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Slutt i tide ja. Der sa du de magiske ord 😉 Men hvordan gjør man det da? 😉 Men joda, det skal nok gå bra 🙂

      En god natt til deg også <3

    6. fruensvilje: Ja, det er kjekt å ha spennende planer 🙂

      Og 3 bursdager ja, det høres både kjekt og travelt ut. Den der får vi her neste helg. Da skal to bursdager feires 😀 Gledelige juni <3 Elsker den måneden 😀
      <3

    7. Kos deg på konsert da, jeg holder på å vaske hus utvendig og male litt her og der…..Ikke lad deg helt ut da, men hyggelig å være sosial….nyt helgen 🙂

    8. Solveig: Åh…en stor jobb du har på gang der.
      Her har vi begynt med terrasserekkverket. Det er årets prosjekt 🙂 Og ungene har fått den jobben. For det passer ikke så godt for meg 🙂
      Kos deg i helgen du også, arbeidet til tross 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg