SISTE FRIST FOR FOTOKONKURRANSEN I MORGEN (tirsdag)

Det er litt stille fra min kant nå om dagen. Mye skjer, og energien er oppbrukt.
Men jeg har det bra fordet 🙂 Jeg har mestret litt av hvert siden sist, og skal fortelle om det i et eget innlegg.

Nå vil jeg bare minne alle sammen om at siste frist for å delta i fotokonkurransen min, er i morgen 🙂

Alle kan delta, både bloggere og bloggløse 🙂

Klikk på bildet under for å komme til konkurransen og reglene 🙂

Det har kommet inn mange flotte bilder allerede, så her blir det spennende å se etterhvert, hvem som vil gå av med seieren?

Hiv deg på og vær med du også, om du ikke er med allerede da 😉

Lykke til ♥ 

 

 

#konkurranse #foto # fotokonkurranse #bilder #fotoglede #sommer

4 kommentarer
    1. Ja det blir gøy å se alle bidragene…ha en god kveld! og ta vare på deg selv..

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk for det 🙂 Gleder meg som en unge til å presentere alle bidragene 😀
      En god kveld til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg