DET SVARER SEG Å DELE PÅ FACEBOOK

I går la jeg ut et innlegg om at jeg ønsket film og serietips. Men av en eller annen grunn kom ikke innlegget opp på forsiden her på blogg.no. Og da ble det jo smalt med tips så klart.

Også i dag har jeg skrevet et innlegg som aldri kom på forsiden. Jeg har kontaktet Support, og de har nok mye å gjøre, for tilbakemeldingene lar vente på seg. Blir spennende å se om dette innlegget kommer på forsiden 😉

Men siden gårsdagens innlegg ikke kom på forsiden, så delte jeg det likevel på Facebook. Og der kom det da strømmende mange gode tips til filmer og serier. Så nå har jeg fått notert meg et par serier i alle fall. Og så begynte jeg å se litt film basert på tipsene 🙂 Veldig kos 🙂

Har du noen tips til serier eller filmer, så legg dem gjerne inn i innlegget mitt fra i går, for da finner jeg dem lett. Innlegget kan du lese HER!


PS: Bildet fant jeg på det store internettet. https://www.colourbox.com/vector/cinema-and-movie-time-vector-24041825

Hvis jeg ikke hadde delt innlegget på Facebook, ville jeg sittet her like blank, men nå har jeg begynt å se en serie, og et par filmer har jeg også fått med meg siden i går kveld. Og det nytes å slappe av uten tanke for at ting må gjøres i heimen. Ferie er ferie 🙂

Har du opplevd at innlegg du har skrevet ikke kommer opp på forsiden av blogg.no?
Deler du dine blogginnlegg på Facebook?

#bloggtrøbbel #facebook #filmtips #serietips

6 kommentarer
      1. Ja, det er ingen tvil om at skal man sanke lesere, er det å dele på Facebook tingen 😀 Men her var det for å få gode tips, og det fikk jeg da jeg delte innlegget på Facebook. For her havnet det ikke på forsiden en gang, og da er det jo ingen som ser at jeg har lagt ut noe innlegg. Og det handlet om Netflix ja, derfor trodde jeg at kanskje det var derfor jeg var utelukket fra forsiden, fordi det ble tolket som reklame. Men det var ikke sånn heldigvis 🙂
        Var nok en bug.

        Det er så mye film og serier på Netflix, derfor ønsket jeg anbefalinger fra folk som kanskje hadde sett litt, og visste hva som var bra og hva som var mindre bra 🙂

    1. Beklager,, jeg følger dårlig med i timen for tiden 🙂 Men jeg følger enda dårligere med på TV hendelser.. så da ville resultatet av mine innspill vært elendige 🙂

    2. Jeg har ikke noe filmtips, men favoritt serien min Outlander går på Viaplay å den kan varmt anbefales. Noen sa at The Vikings var verdt å sjekke ut, men jeg har ikke kommet så langt selv til å se den.

      1. Outlander begynte jeg å se, men så tok jeg en pause. Vender nok snart tilbake 🙂
        The Vikings vet jeg ikke hvordan er, har ikke hørt noen som har sett den….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg