EN SÅNN DAG / THAT DAY

I dag opprant dagen overskyet. Og med friskt mot sto jeg opp, med feber, helt normalt, som jeg beskrev i dette innlegget!
Ifølge værmeldingen, Yr, skulle solen komme utpå ettermiddagen. Men det ble ikke noe sol. Skyene gjemte solen godt. Temperaturen var fin, 20 grader.
Helsa talte sitt tydelige språk…værskifte. Og det betyr vondt. Masse vondt. Solen og den helsebringende varmen hadde tatt ferie, og da forsvant alt av lindring som kroppen min har hatt så godt av disse dagene.

Today it was cloudy. And with fresh courage I got up this morning, with fever, completely normal, as I described in this post!
According to the weather forecast, Yr, the sun was to come in the afternoon. But there was no sun. The clouds hid the sun well. The temperature was fine, 20 degrees.
Health spoke its clear language … change of weather. And that means pain. Lots of pain. The sun and the healing heat had taken a vacation, and then all the relief that my body has had so well these days, disappeared.

 

Da ble denne dagen sånn

Then this day became that day

Jeg har vært uvel, utmattet, ubalansert,jeg har hatt hjernetåke, og jeg har frøset.
Jeg har klart å få vasket en maskin med klær, og jeg klarte å lage middag. Jippi 😀 Det er mestring det, på en sånn dag. Jammen godt det gikk bra 😀 Men ellers har dagen blitt tilbragt i delvis i horisontalen på sofaen, og delvis i godstolen. Den bærbare PC’en har vært min venn i dag ♥

Nå er kvelden her, og jeg slapper av med god samvittighet. Det har jo vært en fin dag, tross alt ♥ Jeg har gode venner som prater med meg på Messenger og Instagram, jeg har hatt en hyggelig telefonsamtale med en venninne, og ungene mine er jo også her ♥ Jeg har ikke noe å klage over 🙂

Nå i kveld blir det kanskje litt serie-kos i kjellerstuen sammen med ungene. Fredag og greier 😀

Så ønsker jeg alle som kikker innom her, en riktig god helg ♥

I have been unwell, exhausted, unbalanced, I have had brain fog, and I have frozen.
I managed to do laundry, and I managed to make dinner. Jippi: D It feels like a victory at a day like this. I am happy it went well: D But otherwise the day has been spent partly in the horizontal on the couch, and partly in the cozy chair. The laptop has been my friend today ♥

Now the evening is here, and I relax with a clear conscience. It has been a nice day, after all ♥ I have good friends who talk to me on Messenger and Instagram, I have had a nice phone conversation with a friend, and my kids are also here ♥ I have nothing to complain about: )

Now tonight it might be a little TV series fun in the basement with the kids. Friday and stuff: D

Then I wish everyone who stops by here, a really good weekend ♥

10 kommentarer
      1. Ja, sånn er min sykdom. Sånn må jeg være forberedt på, alltid. Men det kommer likevel brått på når det skjer.
        Herlig at dere har hatt varmt i dag også ♥ Det skulle jeg også likt å ha her. Men kanskje kommer varmen tilbake.
        God klem ♥

    1. Håper du er bedre i morgen, men av egen erfaring vet jeg at det går ikke alltid så fort.
      Fin topp, forresten, har du strikket den selv?

      1. Tusen takk for det ♥ Ikke alltid det går så fort nei. Men har heldigvis ingen planer i morgen, så kan ta det helt med ro uten stress og mas og dårlig samvittighet 🙂 Leit å høre at du har sånne erfaringer selv også ♥
        Toppen har jeg strikket selv ja, for mange år siden. Men har faktisk ikke brukt den så mange ganger. Den passet fint i dag, siden den er i ull 🙂 Var ikke ull i oppskriften, men det var bare ullgarn jeg hadde den gangen jeg bestemte meg for å strikke den 🙂 Har egentlig lyst å strikke en til i en annen farge og kvalitet, men husker ikke helt hvor oppskriften er 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg