FLERE BIDRAG HAR KOMMET INN

For noen timer siden utlyste jeg til fotokonkurranse, og allerede har det kommet inn flere bidrag. Det synes jeg er veldig kjekt ♥ Ett av bidragene traff ikke bare det utvalgte temaet som ble “Glass”, men det traff et av de andre temaene jeg funderte på også. Så da ble det litt ekstra kjekt.

Men jeg sier ikke hva det var, for det kan være tema til en annen gang. Og noen hemmeligheter må jeg jo ha 😉


Klinkekulebildet er mitt eget. ⇑

Temaet jeg valgte var glass. Dermed har alle som vil, en mulighet til å være med. For over alt finnes det glass i en eller annen variant.

Nå er jeg spent på alle bidragene som vil komme inn. Og jammen var det en god begynnelse. Jeg gleder meg 🙂

Klikk på bildet under for å komme til konkurransen. Da kan du være med du også 😀

Nå er det tid for å finne frem senga. Jeg er segneferdig. I morgen håper jeg på godt vær, og kanskje en aldri så liten tur.
God natt til alle sammen ♥

 

#godnatt

 

10 kommentarer
      1. Tusen takk for reklamen, jeg så den ♥
        Siden temaet er litt vidstrakt, og jeg selv er så treg for tiden, så fant jeg at det kunne være lurt med litt tid. Masse lykke til 🙂

    1. Hei!
      Jeg har ikke fått med meg at du har valgt tema 🙂 Det er vanskeligere her inne på nye bloggen! Men nåå skal jeg finne et bilde og sende inn til deg i løpet av dagen 😀 klem

      1. Hei Mette 🙂
        Jeg er enig, det er ikke så lett å følge med her på nye bloggen. Og av og til tar det tid før det havner på bloglovin også. Men skal nok reklamere noen ganger for konkurransen, sånn at flest mulig får det med seg 🙂 Kjekt at du har lyst å være med 🙂
        Herlig søndag til deg ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg