FOTOGLEDEN FÅR NYTT LIV

Jeg skrev i morges om mine tekniske problemer (jeg skal svare kommentarene til det innlegget etterhvert), og at jeg vurderte å kjøpe nytt kamera.

Som sagt så gjort ♥

 

 

Jeg hadde i noen dager kikket på nett etter kamera, og hva de forskjellige har av fasiliteter. Og jeg fikk også se noen venners kamera, sånn at jeg fikk en liten idé om hva jeg ville ha.

I dag gikk jeg innom en fotobutikk, hvor jeg også tidligere har handlet kamera, og gikk rett bort til monteren med den typen kamera jeg var på jakt etter. Og butikkekspeditøren kom smilende bort, og kommenterte at det så ut som jeg visste hva jeg ville ha. Og det stemte jo 🙂

Etter litt prat og spørsmål om hva jeg var ute etter, så ble jeg enig med meg selv om at jeg er en Canon-dame, og da ble valget lett. Da endte jeg opp med et nett, lite og funksjonelt Canon kamera med mange kjekke muligheter, og wifi 🙂 Jeg fikk vite at mange bloggere bruker dette kameraet. Og da hadde jeg ikke sagt noe om at jeg selv blogger, men jeg fikk selvsagt nevnt det også i den forbindelsen etterhvert 😉

Det ble kveld før jeg fikk ladet opp batteriet til kameraet, så jeg har ikke fått prøvd så mye enda. Skal vente til dagslys og ro 🙂

Men foreløpig er jeg veldig fornøyd og gleder meg til å bli bedre kjent med det.

En herlig dag ble dette, med en sånn fin gave til meg selv. En sårt trengt gave 🙂 Nå er det bare å knipse i vei, nå får fotogleden nytt liv 🙂

Nå er kvelden sliten, men god 🙂

Ha en fin kveld og en god natt ♥

16 kommentarer

Siste innlegg